کد خبر 635126
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی نسبت به توهین وزیر اقتصاد به مجلس انتقاد کرد و خواستار موضع‌گیری هیأت رئیسه مجلس در این خصوص شد.

به گزارش مشرق، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه در تذکری نسبت به اعلام نظر مجلس در مورد قراردادهای جدید نفتی در ایام تعطیلات اعتراض کرد.

انتقاد پورمختار از توهین وزیر اقتصاد به مجلس

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ نیز در تذکری نسبت به نحوه اداره جلسات و طرز کار هیأت رئیسه مجلس اعتراض کرد و گفت: طبق ماده ۲۴ آئین‌نامه، هیأت رئیسه مکلف است طرح‌ها و لوایحی را که اعلام وصول شده است، به موقع در اختیار نمایندگان قرار دهد. این چندمین بار است که طرح‌ها و لوایح قبل از بررسی در مجلس، در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: اداره مجلس نیازمند تدبیر جدیدی از سوی هیأت رئیسه است.

پورمختار همچنین از توهین آشکار وزیر اقتصاد به مجلس در ایام تعطیلات انتقاد کرده و خواستار موضع‌گیری هیأت رئیسه مجلس در این خصوص شد.

انتقاد سلیمی از عملکرد کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص گزارش حقوق‌های نجومی

در ادامه علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات نیز به عدم ارائه گزارش نهایی کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص حقوق‌های نجومی به صحن علنی مجلس انتقاد کرد و گفت: صحن علنی به کمیسیون اصل ۹۰ مأموریت داد مسئله حقوق‌های نجومی را مورد بررسی قرار دهد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: افکار عمومی منتظر ارائه گزارشی دقیق در این خصوص هستند، اما به نظر می‌رسد این موضوع دچار مرور زمان شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس