یک منبع میدانی سوریه گفت: با تصرف اردوگاه حندرات راه‌های کمک‌رسانی به تروریست‌ها در شرق حلب مسدود شده و آنها با از دست دادن مساحت بزرگی از مهم‌ترین جبهه جنگ پنج ساله اخیر بیش از پیش در محاصره ارتش سوریه گرفتار شده‌اند.

 به گزارش مشرق، یک منبع میدانی سوریه بر اهمیت عملیات روز گذشته ارتش سوریه با پشتیبانی لواء القدس (فلسطینیهای‌ متحد ارتش) در محور «اردوگاه حندرات» در شمال شهر حلب تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اردوگاه حندرات طی ماه های گذشته عرصه درگیری بین ارتش سوریه و رزمندگان لواء القدس با گروه های تروریستی بوده افزود: پس از سیطره ارتش سوریه و متحدانش بر اردوگاه حلقه امنیتی اطراف جاده کاستیلو بزرگ تر شده و تحرکات گروه‌های تروریستی را در محورهای بیمارستان کندی، میدان الجندول، کارخانه های شهرک الشقیف را فلج کرد.

این منبع تصریح کرد: با تصرف اردوگاه حندرات همچنین راه‌های کمک‌رسانی به تروریست‌ها در شرق حلب مسدود شده و آنها با از دست  دادن مساحت بزرگی از مهم ترین جبهه جنگ پنج ساله اخیر بیش از پیش در حلقه محاصره ارتش سوریه گرفتار آمدند  و در عین حال محله شیخ مقصود که در همجواری کارخانه های الشقیف واقع است از تیررس حملات گروه های تروریستی امنیت یافت.

این منبع گفت: اهمیت راهبردی اردوگاه حندرات به دلیل موقعیت جغرافیایی آن در نقطه مرتفع و حساس شمال حلب و نزدیک به اتوبان کاستیلو و میدان جندول است که نقطه ارتباط با محله‌های شرقی حلب محسوب می‌شود.

قطع راه‌های کمک‌رسانی به تروریست‌ها در حلب +نقشه
 
قطع راه‌های کمک‌رسانی به تروریست‌ها در حلب +نقشه

با تسلط ارتش سوریه بر محور اردوگاه حندرات و شهرک صنعتی شقیف که در غرب و شرق آن دو پایگاه ارتش سوریه نیز آزاد شد، محور شمالی شهر حلب کاملا در تصرف ارتش سوریه در آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    0 0
    یه بار نشد مثل آدم نقشه بزارید. یا نقشه زمان دقیانوس میزارید. یا یه چیزی میزارید که معلوم نیست چی به چیه. خاک تو سرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس