کد خبر 634849
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

همزمان با آغاز هفته ي دفاع مقدس مجموعه ي چندرسانه اي راديو كه با كتاب هاي گوياي خود در موضوع دفاع مقدس از هفته ها پيش تر به پيشواز اين ايام رفته است، كتابهاي جديد اين حوزه را به شنوندگان و علافمندان به كتاب تقديم مي كند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو، همزمان با آغاز هفته ي دفاع مقدس مجموعه ي چندرسانه اي راديو كه  با كتاب هاي گوياي خود در موضوع دفاع مقدس از هفته ها پيش تر به پيشواز اين ايام رفته است، كتابهاي جديد اين حوزه را به شنوندگان و علافمندان به كتاب تقديم مي كند.

 اين كتاب ها كه به همت هنرمندان راديو نمايش  و روايت گري گويندگان راديو  توليد شده است روايتي ست از  رشادتها و رخدادهاي تاريخي ماندگار عزت و سربلندي رزمندگان و فرماندهان و زنان و مردان اين سرزمين .

 راديو  در اين بخش با بيش از صدها جلد كتاب  گويا با موضوع دفاع مقدس ، در دو قالب روايي و نمايشي، تلاش مي كنيد تا در تبليغ و تبيين فرهنگ دفاع مقدس رمان ها ي مطرح و نوشتارهاي متغن  در اين عرصه را در اختيار مخاطبان و علاقمندان قرار دهد.

 

كتاب هايي چون :عباس دست طلا، دختر شينا،  دا ، شُنام ، پايي كه جا ماند ، نيمه ي پنهان ماه ، سوران سرد ، نورالدين پسر ايران ، تركش هاي ولگرد ، لشگر خوبان و .... نمونه اي از گنجينه هاي صوتي كتاب هاي گوياي ايران صداست.

 

 كاربران عزيز مي توانند به نشاني www.iranseda.ir  مراجعه   و در بخش كتاب هاي گويا به صورت رايگان اين كتاب ها  را دريافت كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس