شهید محمود قیمی در وصیت نامه خود می‌نویسد:خواهش من از شما این است که امام را تنها نگذارید و در راه او قدم بردارید که راه او سعادت است راه او راه حسینی است راه او راه امام زمان است.امیدوارم شما به بیعت خود پایدار بمانید و هرگز دست از امامتان نکشید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ روزگاری رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) در مورد وصیت نامه شهدا می‌فرمود:«این وصیت‌نامه‌‏هایى که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید، و خدا قبول کند، یک روز هم یکى از این وصیت‌نامه‏ ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.» چند سال پیش بود که رهبر معظم انقلاب هم در یکی از دیدارهای رسمی‌شان به خواندن وصایای شهدا توصیه داشتند.

ایشان در این زمینه فرمودند: «این وصیت‌نامه‌هایی که امام می‌فرمودند بخوانید، من به این توصیه‌ ایشان خیلی عمل کرده‌ام. هرچه از وصیت‌نامه‌های همین بچه‌ها به دستم رسیده - یک فتوکپی، یک جزوه - غالباً من اینها را خوانده‌ام؛ چیزهای عجیبی است. ماها واقعاً از این وصیت‌نامه‌ها درس می‌گیریم. این‌جا معلوم می‌شود که درس و علم و علم الهی، بیش از آنچه که به ظواهر و قالب‌های رسمی وابسته باشد، به «حکمت معنوی» - که ناشی از نورانیت الهی است - وابسته است. آن جوان خطش هم بزور خوانده می‌شود، اما هر کلمه‌اش برای من و امثال من، یک درس راهگشاست و من خودم خیلی استفاده کرده‌ام...وقتی معنویت هست، دلها مجذوب آن می‌شود. وقتی دل‌ها مجذوب شد، نیروها به دنبال دل‌ها و اراده‌ها حرکت می‌کند. وقتی این‌طور شد، بزرگترین قدرت‌ها نمی‌توانند یک ملت را شکست بدهند. برادران! این واقعیت در ایران اتفاق افتاد؛ بزرگترین قدرت‌های دنیا نتوانستند ایران را شکست بدهند.» اعجازهای نهفته در کلام این مردان خدا گنجینه‌ای از حکمت آن‌هاست که میدان جهاد در راه خدا به آن دست یافتند. مرور خطوط این وصایا ضروری است.

شهید محمود قیمی متولد سال42 بود که در سال 61 در کرخه نور منطقه عملیاتی فتح المبین به فیض شهادت نائل شد.

شهید قیمی در وصیت نامه خود چنین می نویسد:

به‌نام خدایی که آفریننده تمام جهانیان است و وجود جهانیان در دست اوست. به نام کسی که هستی ما در ید قدرت اوست. خوشا به‌سعادت کسانی که مرگ خود را خودشان تعیین کردند و خود را فدای هدفشان نمودند و دانستند به‌کجا می‌روند و هدفشان چیست.برادران از مرگ نهراسید و به‌سوی مرگ فی سبیل الله بشتابید تا سعادت‌مند شوید. بنده‌ای هستم که گناه زیادی دارم با کمی فکر دریافتم که با هیچ چیز جز شهادت گناهانم خنثی نخواهد شد با این حال خوف این دارم که هجرتم مورد درگاه خداوند قبول نشود.

خدا خوب می داند که بجز برای رضای‌او بخاطر هیچ‌کس به‌اینجا نیامده‌ام و برای رضایش جانم را می‌دهم. راستی برای‌او جان دادن چه شیرین است چه مرگ برای انسان حل می‌شود برایم مرگ از عمل شیرین تر شده.خواسته و خواهش دوم‌‌من از شما این است که امام را تنها نگذارید و در راه او قدم بردارید که راه او سعادت است راه او راه حسینی است راه او راه امام زمان است.امیدوارم شما به بیعت خود پایدار بمانید و هرگز دست از امامتان نکشید. ولی عاقبت حسین پیروز است و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد و خمینی عاقبت اسلام را به تمام جهان صادر خواهد کرد و هیچگاه شکست نمی‌خورد.قوانین اسلام را موبه مو اجرا کنید که با سرافرازی بهم بپیوندیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس