کد خبر 634543
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

آنان که «پروژه» اتهام زنی به شهرداری تهران را موفقیت‎آمیز می‎دانند خواهان حضور تخریبی جدی در پایگاه دیگر اصولگرایان یعنی شهرداری مشهد هستند.

پروژه بعدی دولتی‎‎ها؛ انتقام از مشهد
به گزارش مشرق، «پروژه» بعدی دولتی‎‎ها آغازشده است؛ این پروژه با محوریت «انتقام» انتخابات هفتم اسفند از سوی اتاق تخریب حامیان دولت یازدهم شکل‎گرفته است. آنان که «پروژه» اتهام زنی به شهرداری تهران را موفقیت‎آمیز می‎دانند خواهان حضور تخریبی جدی در پایگاه دیگر اصولگرایان یعنی شهرداری مشهد هستند.

پروژه حذف جریان اصولگرا از مدیریت شهری مشهد از بعد از سفر هاشمی‌رفسنجانی قطعی شد. بررسی‎‎های خبرنگار ما نشان می‎دهد که در جلسه اتاق تخریب حامیان دولت، صالحی‌امیری اظهار داشته است که مشهد به محلی برای بروز مدیریت اصولگرایان بدل شده است و یک سیستم همه‎ جانبه از شورای شهر، شهردار و نماینده مجلس با این طیف است و حتی استاندار خراسان رضوی نیز متمایل به آنان است. بنابراین آنان معتقدند باید حلقه‎‎های اجرایی هم‌سو با اصولگرایان را قطع کنیم؛ ابتدا باید در مراکز قدرت در اختیار دولت مانند استانداری خراسان رضوی شروع کنیم و سپس مدل «شهرداری تهران» را اجرایی کنیم و یک‌سری تخلفات یا تراکم فروشی را به شهرداری مشهد منتسب کنیم و سپس فشار شدید برای استعفا شهردار مشهد ایجاد نمایم که تا قبل از انتخابات ریاست‎جمهوری مشهد در اختیار اصولگرایان نباشد.

در همین راستا اولین گام در استانداری خراسان رضوی برداشته شد و سید‌محسن صادقی معاون فعلی سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی راهی بازرسی نهاد ریاست‎جمهوری و جای خود را به حسینی مدیرکل فعلی آموزش‎ و پرورش استان خراسان رضوی داد. سیدجواد حسینی که چهره‎ای به ‎شدت سیاسی است. او در کارنامه سیاسی خود فرمانداری مشهد در دوران اصلاحات (82تا84) و مدیرکل اجتماعی و انتخابات استانداری (80تا82) را داراست و در دوران حضورش در مدیرکلی آموزش و پروش تغییر بیش از  50 مدیر در اداره کل آموزش ‎و پرورش خراسان رضوی، پشتیبانی میدانی از برنامه‎‎ها و حرکت‎‎های سیاسی مثل جشن فتنه‌گران در سالگرد انتصاب روحانی و سخنان و مواضع بعضا تند سیاسی همسو با جریان تندرو اصلاحات دیده می‎شود. چنین تغییری در سطح معاونت استانداری و آن‎ هم در ماه‎‎های منتهی به انتخابات ریاست‎جمهوری و با توجه به سپهر سیاسی خراسان رضوی و مشهد مقدس، حاوی پیام‎‎هایی جدی است؛ هر چند معاون وزیر کشور تغییر معاون استاندار را به‎دلیل «مسائل خانوادگی» دانست. از سوی دیگر روزنامه خراسان روایت دیگر از تغییرات را حکایت کرد و نوشت: «شنیده‎‎ها حاکی است حسین زارع صفت به‎ زودی به ‎عنوان فرماندار مشهد منصوب و جایگزین رضا منصوری می‎شود. زارع صفت در حال حاضر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی استان است».
 
 
منبع: هفته نامه پنجره
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    مردم شریف مشهد باید آگاه باشند و هماره نسبت به فرهنگ سیاسی رضوی وفاداری خویش را حفظ نمایند،
  • موسوی ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    من مشهدی هستم چهار سال گذشته برای اثبات صداقت و توانایی دولت و جهت گیری او کافی بود. خیلی راحت میشه ۴ سال آینده رو هم بر همین مبنا پیش بینی کرد. تا اکنون دولت هیچ کاری جز سیاسی کاری نکرده. نه به فکر مردم بوده و نه با فساد مبارزه کرده (البته اونجاهایی که استفاده سیاسی داشته، انجام داده)، نه به وعده‌هاش عمل کرده، نه معیشت رو بهبود داده نه... ما مشهدی‌ها که هیچ چیز ندیدیم و در انتخابات مجلس هم به خوبی عکس العمل نشان دادیم. اما همچنان تغییری در عملکرد دولت مشاهده نکردیم. امیدوارم نه تنها ما مشهدی‌ها بلکه تمام ایرانی‌ها دوبار از یک سوراخ گزیده نشویم!
  • علی ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    0 0
    واقعا باید تاسف خورد ک بعضی سیاست بازها برای رسیدن ب اهداف خود حاضر ب تخریب دیگران هستند ولو ب قیمت ابروی طرف . مگر قرار هست چی ب اونها داده بشه ک اینقد خودشون رو ب اب و اتیش میزنند . مگر کشور بازرسی و قوه قضایه ندارد ک با شانتاژ فکری و کمک رسانه های هم سو دست ب این قشون کشی میزنند . این گونه حرکات بیشتر ب نظام ضربه میزند تا اصلاح طلبها و اصول گراها . اگر تخلفی شده قانونی بروند جلو تا جلوی این رانتها گرفته بشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس