کد خبر 633688
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

دوچرخه سوار کهنه کار ایران گفت: مربی مرحوم گلبارنژاد که منتقد زمین خوردن من بود، حالا چطور نتوانست شاگرد خودش را راهنمایی کند؟

به گزارش مشرق، قادر میزبانی در مورد شرایطش اظهار داشت: آسیب دیدگی‌ام حدود 10 روز است که برطرف شده و تمریناتم را آغاز کرده‌ام. دو تور بین‌المللی در چین داریم که یک ماه دیگر آغاز می‌شود و برای آن رقابت‌ها خودمان را آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به اتفاق ناخوشایندی که برای مرحوم گلبارنژاد در ریو افتاد، عنوان کرد: خیلی اتفاق تلخی بود و امیدوارم که روح مرحوم گلبارنژاد شاد باشد. این اتفاق در همان جاده ای افتاد که من زمین خوردم. واقعا آن جاده خطرناک بود و پیچ‌های تندی به خصوص برای ورزشکاران جانباز و معلول داشت.

دوچرخه سوار با سابقه ایران گفت: ما در طول سال در حدود 20 تور شرکت می کنیم و به اکثر جاده‌ها آشنا هستیم، اما ورزشکاران معلول مسابقات‌شان کم است و نمی‌توان گفت که تسلط کامل دارند. در این مواقع باید مربی و سرپرست تیم که خودشان را مربی می‌دانند او را توجیه می‌کردند که چه جاهایی باید سرعت کم و زیاد شود.

میزبانی با اشاره به زمین خوردن خود در المپیک ریو گفت: اسکوری مربی مرحوم گلبارنژاد پس از آن اتفاق به دلیل اینکه با قمری، رئیس سابق فدراسیون مخالف بود و می‌خواست از همشهری خودش یعنی مهدی سهرابی حمایت کند، در صحبت‌هایی که داشت عنوان کرد میزبانی به عمد خودش را زمین زده و بارها انتقاد کرد، حالا چطور شد ورزشکار خودش را نتوانست به خوبی هدایت کند؟

وی ادامه داد: آن زمان در مورد خطرناک بودن جاده چیزی نمی‌گفت و ورزشکار را مقصر می‌دانست، اما چطور شده حالا می‌گوید جاده پیچ‌ها و شیب‌های تندی داشت؟ آقای اسکوری باید بداند که روزگار بالا و پایین زیاد دارد.

ملی پوش المپیکی دوچرخه سواری در پایان اظهار داشت: در مجموع از مرگ مرحوم گلبارنژاد واقعا متاثر شدم و به جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گویم. اتفاق ناگواری بود که امیدوارم دیگر شاهد آن نباشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس