رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین می‌گوید گزارشاتی به دستش رسیده و آنچه مسلم است اینکه جاده مسابقات دوچرخه‌سواری مناسب نبوده است.

به گزارش مشرق، محمود خسروی‌وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره مراسم گرامیداشت بهمن گلبار‌نژاد، اظهار داشت: او از قهرمانان چند ساله و از جانبازان دفاع مقدس بود به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد، بررسی مقدماتی انجام شده، روز گذشته به ما گزارشی رسید و قرار است در چند روز دیگر هم گزارشاتی با جزئیات بیشتر به ما ارسال شود. مسیری که او رفته ورزشکاران بزرگ دنیا آن را طی کرده‌اند از جمله قادر میزبانی اما آنچه مسلم بوده اینکه جاده مناسب نبوده است.

وی افزود: گلبارنژاد یکبار جانباز شد و بعد با اتفاقی که برایش رخ داد، باز هم برای کشورش تأثیرگذار بود همانطور که دیدید در اختتامیه پارالمپیک یک دقیقه سکوت برگزار شد. ما به او افتخار می‌کنیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره تسهیلاتی که برای گلبارنژاد در نظر گرفته شده، عنوان کرد: باید با فدراسیون دوچرخه‌سواری هماهنگ کنیم و ببینیم کجا جای رسیدگی دارد. الان نمی‌توان در این مورد صحبت کرد. با فدراسیون پزشکی هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس