فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد تا نسبت به قضاوت دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان دقت ویژه‌ای به عمل بیاید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال ایران و ازبکستان از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 15 مهرماه امسال در تاشکند به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که بنیامین ویلیامز استرالیایی با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قضاوت این دیدار را برعهده دارد و از آنجایی که این داور در آخرین دیدار تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌‌های آسیا مقابل عراق قضاوت بحث برانگیزی را علیه ایران داشت، حالا این انتخاب حساسیت‌هایی را در پی داشته است.

بر همین اساس فدراسیون فوتبال ایران با توجه به اینکه امکان تغییر داوران این دیدار وجود نداشت، به صورت مکتوب در نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است تا نسبت به قضاوت دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان دقت ویژه‌ای به عمل بیاید.

در نامه فدراسیون فوتبال ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا این گونه قید شده است که با توجه به اینکه نسبت به قضاوت ویلیامز در دیدار تیم‌ ملی ایران مقابل عراق در مرحله حذفی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا توسط مردم ایران حساسیت‌هایی به وجود آمده است و البته با توجه به این موضوع که این داور در گذشته یک بار از سفر به ایران برای قضاوت دیدارهای باشگاهی قهرمانی آسیا امتناع کرده است و این موضوع یعنی اینکه این داور استرالیایی به این حساسیت‌ها به اندازه کافی واقف است؛ به خاطر شرایط ویژه‌ای که وجود دارد این انتظار از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رود تا نسبت به مسائل این دیدار دقت و توجه کافی را داشته باشد تا مسابقه ایران و ازبکستان در یک شرایط کاملا عادلانه برگزار شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس