کد خبر 633475
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۲

عناصر گروهک تروریستی داعش روز سه شنبه در اقدامی غیر انسانی در موصل سر شش جوان عراقی را به اتهام عضویت در گروه های مخالف داعش با دستگاه «هوابرش» قطع کرد.

به گزارش مشرق، عناصر گروهک تروریستی داعش این شش جوان را در میدان مرکزی منطقه «حی الاندلس» در موصل سر بریده است.

هفته گذشته نیز داعش همزمان با شب عید قربان هشت شهروند عراقی را در مرکز این شهر از طریق غرق کردن در آب اعدام کرد.

داعش قربانیان خود را داخل قفسه های فلزی کرد و سپس آن را داخل حوضچه آب قرار داد.

گروه تروریستی داعش از ژوئن 2014 و هنگامی که استان نینوا و بخش های بزرگی از پنج استان شمال عراق را به اشغال خود در آورد، تاکنون صدها و شاید چندین هزار غیرنظامی را به جرم همکاری و یا ارتباط با دولت عراق اعدام کرده است.

قرار است از ماه آینده حمله گسترده نیروهای عراقی به موصل برای آزادسازی دومین شهر بزرگ عراق آغاز شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمود ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    خوبه روش جدیدیه خونریزی نداره کباب میشه میره پی کارش
  • محمد ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    اینا میخوان اصلاحات انجام بدن اول باید خلق و خوی انسانی پیداکنند بعد اگر انسان شدن برن قرنطینه تازه
  • علی ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    عجب وحشی هایی هستند در طول کل خلقت بشر همچین وحشی گری به ثبت نرسیده است
  • احد ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    والابنظرمیاد مردم موصل,یعنی همونایی که به استقبال داعش رفته بودن,مشکلی بااین اقدامات ندارن,وگرنه نهایت بی غیرتیه که علیه چهارپنج هزارداعشی مستقردرموصل شورش نمیکنن,مگه نمیگن موصل بالای یک ملیون جمعیت داره,یعنی یک ملیون نفرازپس پنج هزارنفربرنمیان؟این نکته جالب ومعمایی ماجراس,جوابشم اینه که مردم موصل اونقدرکه ماازداعش بدمون میاد,ازداعش بدشون نمیاد.ببینیدچقدرعضوانتحاری داعش,عراقی وسوری هستن؟باباخیلی ازمردم عراق وسوریه روش داعش روتایید میکنن ظاهرا
  • ایزا ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    مسیحیان هم در نبرد با مسلمانان از کله های بریده مناره می ساختند! حتی یک کلیسا در اروپا با استخوانها و جمجمه های مسلمانان کشته شده تزیین شده است. وحشیگری همیشه و همه حال در طول تاریخ مشاهده شده که نقش غربی های بی آبرو همیشه در اونها پررنگ بوه.
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    نعم
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    چند صد هزار نفر از مردم غیرنظامی و بی سلاح موصل که از داعش بدشون میومد با شروع حمله از موصل فرار کردن. 200000 نفر نظامی هم با خیانت بعثی های سابق شهر رو دودستی با پادگانهای پر از سلاح تقدیم داعش کردن . عده ای از بعثی ها خودشون به داعش پیوستن و عده معدودی هم که مقاومت کردن شهید شدن. فقط مردمی موندن که حتی توان فرار و سلاحی برای مقابله نداشتن و داعش هر روز چند نفرشون رو اعدام میکرد تا بقیه رو کنترل کنه . البته تمرکز داعش هم بر تفاوت های مذهبی قومی و هیاهوی رسانه ای و مغزشویی سازمان یافته بی تاثیر نبوده و تونسته هوادارانی برای خودش پیدا کنه ولی به تعداد محدود. داداش چند تا ارتش قدرتمند زرهی و هوایی دنیا نتونسته هنوز داعش رو تو سوریه مهار کنه، اونوقت میخوای یه مشت غیرنظامی تو موصل چیکار کنن؟ اعدام های مرتب داعش در موصل نشون میده که خیلی ها حتی در مناطق اهل تسنن از داعش بدشون میاد.
  • حسین ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    دیگه هیچ جای شکی‌ نمونده که داعش پروژه و محصول اطلاعاتی‌ موساد هست ، نحوهٔ تبلیغات که دقیقا نابودی وجهه اسلام و مسلمین هست ، کمک وسیع نظامی و اطلاعاتی‌ ، رابطه اونها با Nato از طریق ترکیه که اتفاقا همکاری وسیع نظامی با اسراییل داره ، و حتی نحوهٔ اعدام‌ها دقیقا اسراییلی هست. کدام قوم در طول تاریخ این روشها را برای کشتن انسانها آزمایش کردند ؟ صهیونیستها پیامبر خودشون را با اره نصف کردند ، تعدادی دیگر از پیامبرانشون را زنده آتش زدند و... دقیقا همین کارهایی‌ که داعش میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس