کد خبر 633129
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

شبکه تلویزیونی «شما» با پخش سرود جمهوری اسلامی و آیاتی از قرآن کریم فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی «شما» با شعار «شبکه شما، شبکه مردم ایران» با رویکرد اجتماعی و فرهنگی و توجه ویژه به موضوعاتی همچون گردشگری، اقوام، آداب و رسوم ایرانیان، موسیقی و توانمندی‌های استانی،آغاز کرد.
 
استارت این شبکه تلویزیونی از استودیوی ۱۲ اسفند و با حضور علی عیکری رئیس سازمان صداوسیما، علی دارابی معاون امور استان‌ها و مهدی قاسمی مدیر شبکه زده شد.
 
برنامه‌های مختلف ترکیبی ویژه روز عید غدیر خم، فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های کودک و نوجوان و انیمیشن، پخش فوتبال‌های استانی لیگ برتر و ویژه برنامه ورزشی، از جمله تدارکات شبکه شما برای روز افتتاح خود خواهد بود.
 
مدیریت شبکه تلویزیونی«شما» بر عهده «مهدی قاسمی» است و این شبکه زیر مجموعه معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما فعالیت می‌کند.
 
در همین رابطه مهدی قاسمی گفت: برنامه‌های این شبکه سراسری است و به تمام استان‌های کشور می‌پردازد. در حقیقت این شبکه تلاش دارد از تهران خارج شود و از پتانسیل برنامه‌سازان مراکز استان‌ها بهره ببرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    یعنی چی چرا بستن تا باز راش بندازن - حالا تا برگرده به روزهای اوجش زمان می بره---- شبکه خوبی بود انشاالله باز هم محبوبیت پیدا میکنه
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    شبکه شما مجدد افتتاح شد
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    یعنی چی چرا بستن تا باز راش بندازن - حالا تا برگرده به روزهای اوجش زمان می بره---- شبکه خوبی بود انشاالله باز هم محبوبیت پیدا میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس