بامداد امروز ( دوشنبه) گروه دیگری از قهرمانان و مربیان کاروان پارالمپیکی کشورمان به همراه کادر سرپرستی در میان استقبال وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه بازگشت کاروان پارالمپیکی کشورمان به ایران بامداد دوشنبه گروه دیگری از ورزشکاران،مربیان وکادر سرپرستی کاروان پارالمپیکی کشورمان در میان استقبال محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان،کیومرث هاشمی ریس کمیته ملی المپیک،رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی معاونت امور فرهنگی و زارت ورزش و جوانان و مسئولین فدراسیون جانبازان و معلولین و جمعی از خانواده های ورزشکاران و مربیان وارد میهن اسلامیمان شدند.

کاروان منا بامداد امروز در دو گروه وارد تهران شد که برای استقابل از گروه نخست نیز شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته در میان استقبال کنندگان افتخار آفرین جانبازان و معلولین کشورمان در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور داشت.

کاروان پارالمپیکی کشورمان در بازیهای پارالمپیک ریو با کسب 8 مدال طلا 9 نقره و 7برنز در مجموع با 24 مدال در رده پانزدهم این رقابتها جای گرفت.

کاروان ایران با 111 ورزشکار در قالب رشته های دو و میدانی، وزنه برداری، تیر و کمان، تیراندازی، جودو، قایقرانی، دوچرخه سواری، شنا، والیبال نشسته آقایان و بانوان، فوتبال هفت نفره، فوتبال پنج نفره و بسکتبال با ویلچر در این مسابقات حضور یافت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس