کد خبر 632661
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما از اینکه در ۶ بازی ۶ امتیاز کسب کرده‌ایم نگران نیستیم چرا که امتیازات در جدول به هم نزدیک است.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهاجری در خصوص شکست یک بر صفر پدیده مقابل فولاد اظهار داشت: متاسفانه در یک لحظه بازیکنان ما تمرکزشان را از دست دادند و در صحنه‌ای که 5 به یک بودیم خطایی صورت گرفت که داور پنالتی اعلام کرد و در پایان هم بازی را با همان یک گل واگذار کردیم.

وی در مورد کسب 6 امتیاز از 6 بازی خاطرنشان کرد: من دنبال توجیه نیستم اما شما نگاه کنید امتیازات در جدول بسیار به هم نزدیک است 4 تیم 6 امتیازی داریم و 2 تیم با 7 امتیاز در جدول حضور دارند. به هر حال آسیب دیدگی برخی بازیکنانمان از جمله کفشگری، کمندانی و نبود محسن یوسفی به ما لطمه زد.

سرمربی پدیده در مورد اینکه آیا مصدومان این تیم به بازی مقابل نفت خواهند رسید یا خیر گفت: محسن یوسفی به این بازی می‌رسد و می‌تواند به ما کمک کند اما فکر نمی‌کنم شرایط کفشگری مناسب باشد.

مهاجری در مورد تعطیلی دوباره لیگ گفت: تعطیلات باعث می‌شود که تیم‌ها از شرایط آرمانی دور شود. ظاهرا در این دوره قرار است جام حذفی برگزار شود که امیدواریم این اتفاق بتواند به شرایط آمادگی ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آیا مسئولان پدیده به خاطر کسب این امتیاز از کادر فنی رضایت دارند و اولتیماتومی ندادند گفت: این موضوع را باید از مسئولان باشگاه بپرسید اما شما نگاه کنید گسترش فولاد با هزینه‌ای که کرده در چه جایگاهی قرار دارد یا استقلال در کجای جدول است. ما اگر در یک بازی با یک گل کمتر شکست می‌خوریم هم اکنون جایگاهمان متفاوت بود. نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد و کار خود را انجام می‌دهیم.

سرمربی پدیده در مورد اینکه پیش از این قصد جذب میلاد میداوودی را داشته یادآور شد: ما قبلا صحبت‌هایی را انجام داده بودیم اما اتفاقی نیفتاد و فعلا هم قصد نداریم تا بازیکنی جذب کنیم البته میداوودی بازیکن تاثیرگذار و خوبی است و حالا باید ببینیم تا نیم فصل چه اتفاقی می‌افتد تا در آن موقع تصمیم بگیریم.

مهاجری در مورد وضعیت رضا حقیقی گفت: حقیقی تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کند اینکه با او چه زمانی قرارداد ببندیم بستگی به خودش دارد به هر حال او یک سال و نیم از فوتبال دور بوده و تا شرایطش را مناسب کند زمان خواهد برد.

وی در مورد دیدار مقابل صنعت نفت گفت: ما چاره‌ای جز برد مقابل این تیم نداریم. رقابت در جدول نزدیک است و سعی می‌کنیم با پیروزی در این دیدار به تعطیلات برویم تا شرایطمان را بهبود بخشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس