کد خبر 632546
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی برخی واحدهای تولید مواد غذایی که به دلیل نداشتن یا جعل اسناد بهداشتی غیر مجاز شناخته شده‌اند را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، آب آﻟﺒﺎﻟﻮ با نام تجاری ﺗﺮی ﺟﻮﯾﺲ، پیاز ﺳﺮخ ﺷﺪه (ﻏﯿﺮ ﻣﻨﺠﻤﺪ) ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ ﺧﻮش با نام تجاری کارﻧﺎ، آﺑﻠﯿﻤﻮ با نام تجاری ﻓﺴا و آب ﻣﻌﺪﻧﯽ با نام تجاری ﻫﺰارﺑﻨﺪ از جمله محصولات غیر مجاز و تقلبی هستند.   
 
همچنین ، پودردرژﻟه با نام تجاری tiara و آﺑﻤﯿﻮه ﺗﺨﻢ ﺷﺮﺑﺘﯽ با نام تجاری KOLLY ، به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز هستند.  
 
در این اطلاعیه به ﻟﻮاﺷﮏ آﺑﻨﺒﺎﺗﯽ با نام تجاری ﻣﯿﻼد، ﮐﯿﮏ اﺳﻔﻨﺠﯽ با نام تجاری ﺗﺎپ رز، ﻧﻤﮏ و ﺳﻤﺎق ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﯾﮑﻨﻔﺮه با نام تجاری ﻫﯿﺮاد ، ﺣﺒﻮﺑﺎت ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﺷﺪه با نام تجاری  ﺑﻠﻮچ  آﻧﯿﻞ و ﭘﺸﻤﮏ ﻟﻘﻤﻪ ای ﺑﺎ روﮐﺶ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ با نام تجاری ﺣﺎج اﮐﺒﺮ ﺗﺒﺮﯾز بعنوان فراورده های غیر مجاز و تقلبی اشاره شده است.
 
روابط عمومی سازمان غذا و دارو از افرادی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند خواست معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام  کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس