کد خبر 632297
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

وزیر کشور بامداد امروز به منظور شرکت در نشست جا به جایی های گسترده پناهندگان و مهاجرین عازم نیویورک شد .

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی 29 شهریور - 19 سپتامبر 2016 - در اجلاس جابجایی های گسترده پناهندگان و مهاجرین در نیویورک، که به منظور پاسخگویی به یکی از چالشهای عمده زمان حاضر ، یعنی جا به جایی گسترده پناهندگان و مهاجران و حل چالش های فوری برگزار می شود؛ به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت .
 
دین پرست معاون اقتصادی وزیر و سرپرست حوزه بین الملل وزارت کشور و سامانی قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها، وزیر کشور را در سفر به نیویورک همراهی می کنند .

محمدی فر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور نیز سخنران یکی از شش میزگرد جانبی این اجلاس تحت عنوان' توافق جهانی تقسیم مسئولیت در زمینه پناهندگان ، رعایت قواعد بین الملل ' خواهد بود .
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    آخر دولت روحانی است باید در اسرع وقت قضای سفرهای عقب افتاده را انجام بدهند در ضمن با ید به پیشواز سفرهای چهار سال آینده نیز اقدام بنمایند تا اگر روحانی رای نیاورد دچار سیئه نشوند . پیشنهاد بنده این است که با توجه به اثرات آفتاب تابان برجام همه هیئت دولت سفر کنند . چون هم از انزوا بیرون میاییم و هم اثرات فوق العاده بیو لوژیکی روی وزرا داره . جان خودم !
  • امین ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    یه جلسه هیئت دولت تو نیویورک هم بذارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس