کد خبر 631934
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان معتقد است کشتی ایران در مسیر خوبی قرار گرفته و روزهای روشن و درخشانی در انتظار این رشته است. وی از هم اکنون برای المپیک بعدی به مسئولان هشدار داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم جوادی با بیان اینکه کشتی آزاد ایران می تواند همچنان مسیر پیروزی و افتخار را ادامه دهد اظهار داشت: آزادکاران ما بعد از نمایش قابل قبول و موفقیت آمیز خود در بازیهای المپیک ریو، مسیر خود را پیدا کرده و وارد مرحله جدیدی از حضور در عرصه های بین المللی شدند. مطمئنا باید از این پس، شاهد تاخت و تاز بیشتر این ملی‌پوشان در مسابقات مختلف باشیم و آنان را همچنان بر قله افتخار ببینیم.

دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ به موفقیت های دیپلماتیک و بین المللی کشتی ایران در عرصه مدیریت نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه رسول خادم توانست با راهیابی به جمع اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی به سالها انتظار و حسرت کشتی ایران پایان دهد. ضمن اینکه این انتخاب با رای بالا و قاطع او صورت گرفت و نشان داد کشتی جهان، نگاه ویژه ای به این مدیر توانمند ایرانی دارد و از او انتظار می رود اقدامات سازنده و مطلوبی در این رشته انجام دهد.

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد ادامه داد: ما باید از همین امروز که کمتر از چهار سال دیگر تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقیمانده به فکر تجهیز و آماده سازی باشیم و جوانان شایسته و لایق خودمان را برای این رویداد بزرگ آماده کنیم. المپیک بعدی در یکقدمی ماست که در یک چشم بر هم زدن خودمان رادر میان این میدان بزرگ و معتبر خواهیم دید. کشتی ایران، نیروهای جوان و باانگیزه زیادی همچون حسن یزدانی را دارد که باید کشف و بارور شوند.

جوادی در پایان با اشاره به حمایت وزارت ورزش از ثبت روز ملی کشتی در تقویم رسمی کشور نیز گفت: این اتفاق باید بسیار پیش از اینها می افتاد که البته باز هم جای خوشحالی دارد که تعامل لازم بین وزارت ورزش و فدراسیون کشتی برای ثبت این روز ایجاد شده است. رشته افتخارآفرین و ملی کشتی، سهم زیادی در موفقیت های تاریخی و بین المللی ایران در سطح ورزش جهان دارد و باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس