یک دختر اتریشی به علت انتشار عکس‌های دوران کودکی توسط والدین روی شبکه اجتماعی فیسبوک از آنها شکایت کرد.

به گزارش مشرق، کاربران امروزی تمایل فراوان به انتشار تصاویر روی شبکه‌های اجتماعی دارند و در این میان والدین با علاقه فراوان، عکس فرزندان خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که نوزادان نمی‌توانند تمایل یا عدم تمایل خود را برای انتشار عکس‌های شخصی اعلام کنند.

یک دختر 18 ساله اتریشی که در شهر کرنتن زندگی می‌کنند، به علت انتشار عکس‌های دوران کودکی توسط والدین روی شبکه اجتماعی فیسبوک از آنها شکایت کرد. او گفت از سال 2009 که این عکس‌ها روی فیسبوک قرار گرفته، زندگی او دچار مشکل شده است.

او می‌گوید این عکس‌ها به گونه‌ای است که هرگز تمایل نداشت شخص دیگری آنها را ببیند و همین مسئله باعث شده است از پدر و مادر خود شکایت کند.

وکلی این دختر اتریشی می‌گوید والدینش از ابتدا تاکنون بیش از 500 عکس شخصی را بدون اجازه او روی فیسبوک به اشتراک گذاشته‌اند و به همین خاطر احتمال زیادی وجود دارد که در دادگاه نهایی، پرونده قضایی به نفع او بسته شود.

این دختر جوان گفت: «از انتشار عمومی این عکس‌ها خجالت می‌کشم. ولی والدینم بدون هرگونه محدودیت و نگرانی آنها را منتشر کردند. آنها به هیچ یک از جزییات عکس توجه نکردند و بدون محدودیت تصاویر شخصی من را به صورت عمومی به اشتراک گذاشتند».

او به رسانه‌های محلی گفت پیش از این چند بار از والدینش خواسته بود که جلوی انتشار هرچه بیشتر عکس‌ها را بگیرند که البته آنها باز هم به کار خود ادامه دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس