کد خبر 631507
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

10 روز مانده به انتخاب رئیس جدید حزب کارگر انگلیس، اختلافات میان دو رقیب اصلی بالا گرفته است.

به گزارش مشرق، به نقل از بی‌بی‌سی، جنجالی تازه در حزب کارگر انگلیس در ارتباط با انتشار فهرستی از اسامی نمایندگان پارلمان به دلیل توهین به جرمی کوربین، رئیس کنونی این حزب، و طرفدارانش به راه افتاده است.
 
دو نفر از این افراد به دلیل برده شدن نامشان در چنین فهرستی به طور رسمی شکایت کرده‌اند. این فهرست بوسیله خود جرمی کوربین تهیه و برای انجمن مطبوعات ارسال شده است.

یکی از این نمایندگان اقدام کوربین را برابر با آزار و اذیت دانست. «تام واتسون،» معاون رئیس حزب کارگر، که نامش در فهرست مذکور وجود دارد، در همین خصوص گفت از وی عذرخواهی شده است.

این درگیری‌ها در حالی در داخل حزب کارگر انگلیس بالا گرفته است که تا 10 روز دیگر رئیس جدید این حزب انتخاب خواهد شد. «اون اسمیت» برای تصدی این سمت با جرمی کوربین رقابت می‌کند.

تنش میان کمپین انتخاباتی دو طرف در روزهای اخیر شدت یافته است و هر یک دیگری را به استفاده از زبان توهین‌آمیز متهم می‌کند.

کوربین در اطلاعیه‌ای اسمیت را «نامزد تفرقه‌انداز» خواند و اظهارات نمایندگان حامی وی مانند واتسون را شاهد این ادعا دانست. او از رقیب خود خواست افرادی را که در خصوص ایجاد شکاف میان این حزب تهدید کرده‌اند به طور علنی محکوم کند.

این در حالی است که تام واتسون اعلام کرده است به او گفته شده فهرست مذکور به طور اشتباهی بوسیله یکی از اعضای کمپین کوربین منتشر شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس