در ادامه عملیات رزمندگان ارتش و انصارالله یمن علیه مواضع ارتش آل سعود در خاک عربستان عصر امروز پایگاه نظامی الفریضه واقع در استان نجران هدف حملات گسترده انها قرار گرفته و به تصرف در امده است.

گروه جهان مشرق- در ادامه عملیات رزمندگان ارتش و انصارالله یمن علیه مواضع ارتش آل سعود در خاک عربستان عصر امروز پایگاه نظامی الفریضه واقع در استان نجران هدف حملات گسترده انها قرار گرفته و به تصرف در امده است.

{$sepehr_media_1761288_400_300}

بنابر این گزارش، ده ها تن از رزمندگان ارتش و انصارالله یمن عصر امروز پس از نفوذ به مناطق اطراف این پایگاه پس از موشک باران شدید مواضع نظامیان سعودی مستقر در آن موفق به سیطره کامل بر ان شده اند. پایگاه نظامی الفریضه در اطراف شهر الخوبه واقع در استان جنوبی جیزان عربستان واقع شده است. طی دو ماه گذشته بیش از 100 پایگاه و پاسگاه مرزی و نظامی بزرگ و کوچک ارتش آل سعود در طول نوار مرزی این کشور با یمن هدف حملات متمرکز نیروهای یمنی قرار گرفته و سقوط کرده است. در این حملات ده ها نظامی سعودی به هلاکت رسیده و تعدادی نیز به اسارت گرفته شده اند. عربستان سعودی و 9 کشور عربی دیگر از فروردین ماه 94 با تشکیل ائتلاف عاصفه الحزم حملات گسترده ای را بر علیه مردم یمن با هدف بازگرداندن قهری سرلشگر منصور هادی دیکتاتور مستعقی و فراری این کشور آغاز کرده اند.

{$sepehr_media_1761290_400_300}

فیلم/سیطره انصارالله یمن بر پایگاه الفریضه عربستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    آل سقوط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس