کد خبر 631294
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ایثارگری در دنیا، عزت و در آخرت، اجر بی‌پایان دارد، گفت: ایثارگری شهدا و جانبازان مایه عزت جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت شریف ایران است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز چهارشنبه در دیدار صمیمی با محمدجواد ایرانی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس و خانواده ایشان، گفت: آنچه شما انجام دادید بسیار ارزشمند و بزرگ است، چراکه جانبازان و شهدای دفاع مقدس، در دوران تنهایی جمهور اسلامی که همه دنیا برای حمایت از رژیم صدام در حمله به ایران متحد شده بودند، از این آب‌وخاک جانانه دفاع کردید و در جنگی نابرابر و در دفاعی مظلومانه اجازه ندادید ذره‌ای از خاک وطن اشغال شود.

رئیس‌جمهور افزود: خدا به شما و ملت ایران توفیق داد تا به برکت ایثار و وحدت مردم، تحت رهبری امام راحل، عزت کشور و ملت را در سایه اسلام و به نصرت خدا حفظ کنید.

روحانی جانبازان را مصداق کامل و نمونه عالی صبر توصیف و تصریح کرد: اینکه جانبازی مثل شما، پس از تحمل درد و رنج اولیه جانبازی، 34 سال نیز بر این معلولیت جسمی، صبر می‌کند، بسیار با ارزش و قابل‌احترام است و هیچ‌کس جز خداوند نمی‌تواند اجر این صبر و ازخودگذشتگی را بدهد.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: از خداوند می‌خواهم به همه ما توفیق دهد در همان راهی که امام خمینی(ره) پیش روی ملت گشود حرکت کنیم و تردید ندارم که ملت ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از همه توطئه‌های پیشِ ‌رو با سربلندی عبور خواهد کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار که حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور در امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری را به این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.

محمدجواد ایرانی جانباز 70 درصد کشورمان در سال 61 و در عملیات محرم به درجه جانبازی نائل گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    لطفا باخانواده ای داغدار شهدای فاجعه منا دیدار کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس