همزمان با دومین روز از طرح آتش بس فراگیر اعلام شده از سوی دولت سوریه که از حمایت سازمان ملل متحد، روسیه و آمریکا برخوردار است، مناطق شمالی استان لاذقیه هدف حملات شدید گروه تروریستی تکفیری القاعده قرار گرفته است.

گروه جهان مشرق- همزمان با دومین روز از طرح آتش بس فراگیر اعلام شده از سوی دولت سوریه که از حمایت سازمان ملل متحد، روسیه و آمریکا برخوردار است، مناطق شمالی استان لاذقیه هدف حملات شدید گروه تروریستی تکفیری القاعده قرار گرفته است.

حمله القاعده به شمال لاذقیه سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این حملات از سوی دو گروه احرارالشام و جبهه النصره (فتح الشام) زیرمجموعه شبکه القاعده صورت گرفته که طی آن تروریستها برای سیطره بر ارتفاعات اطراف شهر کبانی واقع در جبل الاکراد شمال شرقی استان لاذقیه سوریه تلاش کردند اما با مقاومت نظامیان سوری مواجه و پس از درگیری های شدید مجبور به ترک منطقه شده اند. در داین درگیری ها 4 تن از رزمندگان تیپ صقورالصحراء وابسته به نیروی دریایی ارتش سوریه به شهادت رسیدند اما حملات تروریستها بطور کامل دفع گردید. این حملات در حالی به وقوع پیوسته که روه های احرارالشام و جیهه النصره از پذیرش آن سرباز زده و بر ادامه حملات به نیروهای دولتی تاکید کرده اند. آمریکا دو روز پیش از قرار دادن نام احرارالشام وابسته به القاعده در لیست گروه های تروریستی سرباز زده و آن را گروهی معتدل معرفی کرده است.

حمله القاعده به شمال لاذقیه سوریه+عکس

حمله القاعده به شمال لاذقیه سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس