کد خبر 631206
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

مربی و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: قبول دارم که پرسپولیس صدرنشین جدول است اما بارسلونا هم نقطه ضعف دارد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا مربی و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی روز جمعه اظهار داشت: به اعتقاد من این مسابقه آسانی نیست و حساسیت خاص خودش را دارد. به خصوص برای تماشاگران که در سرما و گرما پیگیر اوضاع احوال این 2 تیم هستند.

وی افزود: استقلال بعد از بازی با ماشین‌سازی از امروز دوباره استارت می‌زند و بازیکنان با هم همدل شدند تا با ارائه یک بازی خوب نتیجه لازم را بگیریم.

فریبا در خصوص اینکه با توجه به جایگاه پرسپولیس در جدول گفته می‌شود نتیجه بازی با اختلاف زیاد به سود پرسپولیس تمام می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم اگر تیمی برنده بازی باشد نهایتا با یک گل اختلاف است.
 
تیم ما در بازی با ماشین‌سازی به قدری خوب بازی کرد که ما خیلی امیدوار شدیم و به نظرم بازیکنان استقلال انگیزه لازم را برای بازی روز جمعه دارند. شما می‌دانید که در بازی روز جمعه نزدیک به 7 بازیکن استقلال دربی اولی هستند که اینها انگیره بسیار زیادی دارند و می‌توانند برگ برنده ما باشند.
 
پرسپولیس صدرنشین است ولی به نظر من حتی اگر یک تیم خیلی قوی باشد نقاط ضعف دارد و بارسلونا هم نقطه ضعف‌هایی خواهد داشت. من فقط امیدوارم که بازی خوبی از آب دربیاید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط جدول تاثیری در نتیجه مسابقه دارد یا خیر، گفت: در این سال‌هایی که ما فوتبال بازی کردیم جدول تاثیری در نتیجه بازی نداشت. مطمئنا در بازی روز جمعه هم شرایط اینگونه است.

مربی تیم استقلال در پایان در خصوص اینکه آیا در این تیم ناامیدی می‌بیند، گفت: اصلا من ناامیدی نه در بازیکنان و نه کادر فنی ندیده‌ام و آنها انگیزه‌های بسیار زیادی دارند و شما مطمئن باشید روز جمعه استقلالی متفاوت را خواهید داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس