کد خبر 630667
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان این که جلسه این شورا برای تعیین تکلیف سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان این هفته برگزار خواهد شد، تاکید کرد: سرمربی آینده باید به طور کامل به قوانین فدراسیون پایبند باشد.

بنا برای ماندن شانس داردبه گزارش مشرق، حسین ملاقاسمی درباره زمان تشکیل جلسه شورای فنی کشتی فرنگی برای انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی ایران، اظهار کرد: روز گذشته (دوشنبه) با رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی در این باره صحبت کرده‌ام و بنا شد تا پایان هفته‌ جلسه شورای فنی در این خصوص تشکیل شود.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی ، افزود: همه اعضای شورای فنی منتظر هستند تا هر چه‌ زودتر تکلیف کادرفنی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی مشخص شود و از این بلاتکلیفی خارج شویم. هر فردی که قرار است سرمربیگری تیم‌ ‌ملی را بر عهده بگیرد باید برنامه‌هایش در شورای فنی و با حضور رییس فدراسیون مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا در نهایت  بهترین گزینه کار خود را آغاز کند.

وی درباره گزینه‌های جانشینی محمد بنا در تیم‌ ‌ملی، خاطر نشان کرد: حسن رنگرز و جمشید خیرآبادی جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی هستند. بنا هم قراردادی با فدراسیون داشته  که پس از  المپیک به پایان رسیده است  و او نیز جزو گزینه‌ها برای ادامه کار خواهد بود. ما در را به روی بنا نبستهایم و او خودش دست از کار کشیده است. البته گزینه‌هایی مانند احد پازاج و ناصر نوربخش نیز مدنظر شورای فنی هستند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با تاکید بر این که سرمربی بعدی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی قطعا باید تمامی قوانین  و فرایند فدراسیون کشتی را در همه زمینه ها از جمله انتخاب ملی‌پوشان به طور کامل را رعایت کنند، گفت‌: مهم‌ترین بحث اعضای شورای فنی برای انتخاب  سرمربی تیم‌ ‌ملی پایبندی او به قوانین و فرایند فدراسیون کشتی است. ضمن این که او باید با اعضای شورای فنی در تعامل باشد و در اموری که لازم است، از مشورت ریش سفیدان شورای فنی کشتی استفاده کند. ما در  شورای فنی هیچ دشمنی با هیچ  کدام از مربیان نداریم ،‌ بلکه هدف ما رشد کشتی فرنگی است و دوست داریم با مشورت و بررسی در کارها، امور را خوب پیش ببریم. اگر هم انتقادی داشته‌ایم بر اساس منطق بوده، هر چند که ممکن است گاهی اوقات تند هم رفته باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کشتی دوست ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    ضمن احترام کامل به اعضای شورای فنی فرنگی در این شورا باید تغییرات اساسی ایجاد کرد .اول هم بایداز جناب ملا قاسمی شروع کرد ایشان به علت کهولت سن ودور بودن از کشتی روز دنیا باید جای خود را به یک جوانترها بدهد دوم با احترام به اقای بهرام مشتاقی ایشان در گذشته کشتی خود حتی یک مدال برنز جهانی ندارد از ان گذشته وی از تحصیلات بالایی برخوردار نیست با این وضع ایشان در حدی نیستند که بتواند به کشتی فرنگی کمکی کند سوم هم اقای دلیریان هیچوقت در کشتی فرنگی موفق نبوده چه در زمانی که کشتی گیر بوده وچه در کسوت مربیگری هم موفق نبود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس