رئیس فدراسیون کشتی در نامه‌ای از رئیس دانشگاه آزاد درخواست تحصیل تا مقاطع دکتری برای مدال آوران المپیکی کشتی را ارائه کرد.

تحصیل مدال آوران المپیکی‌ کشتی تا مقطع دکتریبه گزارش مشرق، متن نامه رئیس فدراسیون کشتی به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر میرزاده
رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام،
احتراما، با سپاس از بذل توجه جنابعالی و همکاران محترمتان به ورزش ملی کشور، کشتی، همانطور که مستحضر هستید، از هشت مدال آور ورزش ایران در رقابت‌های المپیک 2016، پنج نفر از رشته ورزشی کشتی بوده‌اند.
لذا با عنایت به اینکه کمک به رشد و اعتلاء این عزیزان بویژه در زمینه های معنوی، همزمان با کسب افتخارات ملی، تأثیر بسزایی درآینده این قهرمانان ملی کشور بعنوان الگوهای اجتماعی مقبول اقشار مختلف مردم دارد، سپاسگزار خواهد بود دستور فرمایید مقدمات تحصیل آقایان حسـن یزدانی، قاسم ‏رضایی، کمیل قاسمی، حسن رحیمی و سعید عبدولی، دانشجویان آن دانشگاه محترم تا مقطع دکتری در رشته تحصیلی مربوطه در آن دانشگاه فراهم گردد.
پیشاپیش از بذل توجه جنابعالی قدردانی می‌شود.

رسول خادم
رئیس فدراسیون
منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    با سلام .ضمن احترام کامل به اقای رسول خادم . به نظر می رسد اقای رسول خادم با این نامه پراکنی ها به مقام های مختلف کشور دنبال اهداف سیاسی است، تا حمایت از کشتی گیران !. برای اینکه به پشت پرده ی نامه نگاری جناب خادم برای بهبود وضع کشتی گیران پی ببریم، کافیست به بودجه فدراسیون قبل از خادم واکنون در زمان خادم دقت کنید . رئیس فدراسیون کشتی، قبل از جناب خادم فدراسیون کشتی را با بودجه 11 میلیارد تومان اداره می کرد در ان زمان کشتی گیری هم در اردو ها نگفت که کشتی گیران سر بی شام زمین گذاشتند. ولی امروز اقای خادم فدراسیون کشتی را با بودجه ای نزدیک به 120 میلیارد تومان در اختیار دارد. این در حالی است که کشتی گیران در اردوی المپیک ریو بارهاو بارها مدعی بودند که در اردو غذایی برای خوردن وجود ندارد . وقتی رئیس فدراسیونی با بودجه 120 میلیارد تومانی کشتی گیرانش در اردو المپیک سر بی شام زمین بگذارند مانند پدری می ماند علارقم وضع مالی خوبش از دیگران می خواهد به فرزندان او توجه کنند. واما نظر کارشناسان اهل فن در مورد اینگونه نامه نوشتن اقای خادم به مقامات مختلف :انها بر این باور هستند که نگارنده در مرحله اول می خواهد خودش را مطرح کند. در مرحله دوم ایشان می خواهد رقیب بزرگی را در کشتی حذف کند وبه خیال خودش با حمایت صوری از کشتی گیران ،ان هم بصورت نامه نگاری انها را یا خنثی کند ویا انها را در رودربایسی قرار دهد تا انها از کنار نفر حذف شده به سادگی بگذرند. اما نظر سوم کارشناسان در مورد ابنگونه نامه نگاری های جناب خادم زمینه سازی جهت ورود به دنیای سیاست است .والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس