کد خبر 630644
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

مشاور نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در زمینه مسایل آمریکا-اسرائیل، ضمن حمایت از مواضع وی در عین حال گفت که سخنان او در مورد اینکه فقط وی می تواند اسرائیل را در برابر ایران متوقف کند، اغراق‌آمیز است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هفته پیش مدعی شده بود که اگر وی به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب نشود، برنامه هسته‌ای ایران می‌تواند برای اسرائیل مخرب باشد.

«دیوید فریدمن» مشاور ترامپ در زمینه مسایل آمریکا- اسرائیل در گفت‌و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل گفت که این نوع موضع‌گیری اغراق‌آمیز است.

با این حال وی در ادامه از صحبت‌های نامزد‌جمهوریخواه دفاع کرد و ضمن اشاره به اینکه تفاوت آشکاری میان ترامپ و رقیب دموکرات وی وجود دارد، افزود: «خانم کلینتون نشان داده است که مدافع ایران است و ایران کشوری بسیار خطرناک است. ما باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که از اسرائیل حمایت کند.»

کلینتون در گفت‌وگوی هفته گذشته با شبکه 2 تلویزیون اسرائیل ضمن محدود توصیف کردن تجربیات ترامپ از اسرائیل،گفته بود که اظهارات ترامپ درباره اسرائیل ناشی از اطلاعات غلط است. ممکن است افرادی اطلاعاتی را در اختیار وی گذاشته باشند اما این حرفها هیچ مبنایی ندارند.

فریدمن در واکنش به حرف‌های کلینتون گفت که سیاست‌های جمهوریخواهان درباره اسرائیل بسیار جزئی و دقیق و بر مبنای حمایت از اسرائیل است و هیچ مورد نامفهومی در سخنان ترامپ وجود ندارد. ضمن اینکه کلینتون هم نتوانسته نشان بدهد که چگونه می‌خواهد (دولت را اداره کند) و ریاست‌جمهوری وی با اوباما متفاوت خواهد بود.

این سیاستمدار آمریکایی همچنین کلینتون را متهم کرد که در دورانی که وزیر خارجه بود اقدامات زیادی برای آسیب وارد کردن به روابط واشنگتن- تل‌آویو انجام داده است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهیدزنده ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    تصویر این حرامزاده تمامیت روح شیطان و ابلیس است.. یهودای ولدزنا چهره کریه المنظر دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس