کد خبر 629778
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

نماینده وزن 100+ کیلوگرم جودو ایران در بازی های پارالمپیک 2016 ریو گفت: سختی های زیادی کشیدیم، اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.

به گزارش مشرق، حمزه ندری نماینده وزن 100+ کیلوگرم تیم ملی جودوی نابینایان و کم بنیایان در دیدار رده بندی مغلوب ماساکی کنتو از ژاپن شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

وی گفت: شرمنده شدم، سختی های زیادی کشیدیم، اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.

نماینده جودو ایران در بازی های پارالمپیک 2016 ریو با واکاوی علل شکست در این دوره از رقابت ها گفت: یکی از مشکلات ورزش ایران و به خصوص ورزش جانبازان و معلولان شرکت اندک در رقابت های بین المللی است.

وی افزود: ورزش جانبازان و معلولان در این زمینه بیشترین مشکل را دارد و ما تقریبا بدون انجام دادن مسابقه بین المللی گام به بازی های پارالمپیک گذاشته ایم. در چند ماه سختی های زیادی کشیدیم و فدراسیون جانبازان و معلولان سنگ تمام گذاشت، اما چون مسابقه بین المللی نداشتیم، موفق نشدیم.

ندری گفت: با بسیاری از حریفان در بازی های پارالمپیک 2016 ریو برای نخستین بار بود که روبرو می شدیم در حالی که همه حریفان ما بارها در مسابقات مختلف با یکدیگر بازی کرده اند. توچیه نمی کنم، بهانه ای نیز ندارم، اردوهای خوبی برگزار شد و نمایندگان جودو ایران در بازی های پارالمپیک 2016 ریو همه تلاش خود را بکار بستند، اما موفق نشدیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس