کد خبر 629704
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱

شاگردان امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ به تساوی دست یافتند.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

حال می خواهیم نگاهی داشته باشیم به چند نکته جالب و خواندنی از این بازی:

1- دیدار امروز سومین دیداری بود که دو تیم در لیگ برتر به تساوی مقابل یکدیگر رضایت دادند. دو تساوی قبلی با نتیجه 1-1 رقم خورده بود و امروز اولین صفر - صفرِ تقابل های دو تیم رقم خورد.

2-این دو تیم که تا پایان هفته چهارم تنها تیم های بدون شکست لیگ بودند، با تساوی در بازی امروز به روند شکست ناپذیری خود در لیگ شانزدهم ادامه دادند و تا پایان هفته پنجم لیگ برتر، همچنان تنها تیم هایی هستند که باخت را تجربه نکرده اند.

3- شاگردان برانکو که در هر چهار بازی گذشته خود موفق به زدن گل شده بودند، در بازی امروز در باز کردن دروازه تراکتورسازی توفیقی نداشتند و پس از چهار هفته گلزنی پیاپی، امروز موفق به انجام این کار نشدند و به روند گلزنی های پی در پی خود پایان دادند.

4- علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیسی ها با بسته نگه داشتن دروازه خود در مقابل تراکتورسازی، چهارمین کلین شیت خود در این فصل را ثبت کرد و فعلا در بین سایر دروازه بان ها دارای بهترین عملکرد بوده است.

5- پرپسولیسی ها که در هر دو بازی خارج از خانه خود در لیگ شانزدهم به پیروزی دست یافته بودند، امروز موفق به تکرار این کار نشدند و روند پیروزی های پی در پی شان در بازی های خارج از خانه پاره شد.

6- در بین بازیکنان اصلی تراکتورسازی و پرسپولیس در بازی امروز، فرزاد حاتمی، محمد نوری و فرشاد احمدزاده سابقه بازی در هر دو تیم را دارند.

7-تراکتوری ها شانزده هفته است که در تبریز شکست نخورده اند. آخرین باخت تی تی ها در تبریز به هفته نوزدهم لیگ پانزدهم باز می گردد که شاگردان قلعه نویی در تبریز با نتیجه 2-1 مغلوب پدیده شدند.

8- پرسپولیس در ترکیب اصلی خود در بازی امروز مقابل تراکتورسازی از هیچ بازیکن خارجی استفاده نکرد.

9- شاگردان برانکو تا پایان هفته پنجم لیگ برتر تنها تیمی هستند که در تبریز موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل تراکتورسازی شده اند.

10-پرسپولیس در سه دیدار اخیر خود مقابل تراکتورسازی شکست نخورده است.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس