کد خبر 629322
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

آمار فروش فيلم‌هاي روي پرده در حالي اعلام مي‌شود كه فعلا فيلم تازه اصغر فرهادي ركورددار است.

به گزارش مشرق، فيلم «فروشنده» به گفته پخش‌كننده‌اش، علي سرتيپي بعد از 9 روز اكران در تهران و شهرستان‌ها به فروشي در مرز 3 ميليارد تومان دست يافته است. اين فيلم كه در گروه آزاد اكران شده است، در كل كشور حدود 38 سالن در اختيار دارد.
 
سرتيپي مدير پخش «فيلميران» درباره آمار فروش «لانتوري» نيز گفت: اين فيلم كه در 35 سالن نمايش دارد، تاكنون فروشي برابر با 5 ميليارد و 250 ميليون تومان داشته است.
«لانتوري» كار رضا درميشيان است كه نويد محمدزاده، باران كوثري و مريم پاليزبان بازيگران آن هستند. اين فيلم درونمايه‌اي اجتماعي دارد.

سعيد خاني پخش‌كننده فيلم «من» نيز اعلام كرد كه اين فيلم بعد از سه هفته از آغاز اكرانش به فروشي برابر با يك ميليارد و 370 ميليون تومان دست يافته است. اولين ساخته سينمايي سهيل بيرقي با در اختيار داشتن 19 سالن سينما در تهران فروشي برابر با يك ميليارد و 20 ميليون تومان در پايتخت داشته است. اين فيلم كه در 17 سالن سينماي شهرستان‌ها نيز در حال اكران است، 350 ميليون تومان در ديگر شهرها فروش داشته است.

«من» با بازي ليلا حاتمي و امير جديدي، بهنوش بختياري، ماني حقيقي و... ساخته شده و در خلاصه داستان عجيب آن آمده است: «ما رو نرقصون آذر!» به گفته حبيب اسماعيلي پخش‌كننده فيلم «ناردون»، اين فيلم بعد از چهار هفته اكران به فروشي برابر با 2ميليارد و 550 ميليون تومان دست يافته است. «ناردون» 25 سالن در تهران و 60 سالن در شهرستان‌ها در اختيار دارد.
 
«ناردون» با بازي امين حيايي فيلمي كمدي به كارگرداني فريدون حسن‌پور است. اسماعيلي درباره آمار فروش «دزد و پري» هم گفت: اين فيلم بعد از شش هفته اكران 780‌ميليون تومان فروش داشته است. «دزد و پري» كه فيلمي براي كودكان و ساخته حسين قناعت است، در هشت سالن سينماي تهران و 25 سالن در ديگر شهرها نمايش دارد.
 
منبع: جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس