کد خبر 628909
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

هافبک فرانسوی فصل گذشته توپچی‌ها به دوران بازیگری خود در لیگ برتر انگلیس ادامه خواهد داد.

 به گزارش مشرق، متئو فلامینی، هافبک 32 ساله‌ای که تا فصل گذشته برای تیم فوتبال آرسنال بازی می‌کرد و در پایان فصل قراردادش با این تیم خاتمه یافت، به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم کریستال پالاس پیوست.

باشگاه کریستال پالاس اعلام کرده این بازیکن فرانسوی را که فصل گذشته 24 بازی برای آرسنال انجام داد، برای تقویت تیم تحت هدایت آلن پاردیو به خدمت گرفته است. فلامینی در شرایطی به کریستال پالاس ملحق شده است که پاردیو پیش از او قصد داشت هافبک ولزی آرسنالی‌ها یعنی جک ویلشر را به خدمت بگیرد، اما با انتقال قرضی او به بورنموث، فلامینی به گزینه اول کریستال پالاس تبدیل شد.

این هافبک فرانسوی که پنج سال حضور در میلان را هم تجربه کرد و با این تیم در سال 2011 قهرمان سری A شد، تا پایان فصل جاری با کریستال پالاس قرارداد بسته است و پنجمین خرید این تیم در تابستان سال جاری محسوب می‌شود.

فلامینی پس از امضای قراردادش با کریستال‌پالاس اظهار داشت:کریستال پالاس تیمی بسیار جاه‌طلب با بازیکنانی بزرگ است و من بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی‌هایم در این تیم هستم. بازی در کریستال‌پالاس برای من یک چالش بسیار جالب است و من از اینکه اینجا هستم، بسیار خوشحالم. آلن پاردیو به من در انتخاب کریستال‌پالاس کمک فراوانی کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس