کد خبر 505329
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

پس از آنکه کاپیتان آرسنال زانویش را جراحی کرد، تا سه ماه آینده نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

به گزارش مشرق، رویترز نوشت: هواداران آرسنال مثل همیشه خبرهای بدی درباره آسیب دیدگی ستاره‌های خود می‌شنوند. این بار نوبت به سانتی کاسورلا، کاپیتان اسپانیایی این تیم لندنی شده است.

کاسورلا در دیدار برابر نورویچ در هفته چهاردهم لیگ جزیره آسیب دید و نتوانست به بازی کردن ادامه دهد. بعد از بازی، آرسن ونگر اعلام کرد آسیب دیدگی کاپیتان تیمش جدی نیست و او به زودی می‌تواند به میادین برگردد اما اینگونه به نظر نمی‌رسد.

پزشکان باشگاه آرسنال بعد از آنکه این بازیکن زانویش را تحت عمل جراحی قرار داد، اعلام کردند کاسورلا تا سه ماه دیگر نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود که این خبر بسیار بدی برای آرسن ونگر و هواداران این تیم لندنی است.

آرسنال در چند هفته اخیر سه بازیکن اصلی خود را از دست داده است. فرانسیس کوکلین که یکی از بهترین بازیکنان توپچی‌ها در فصل جاری بود با آسیب دیدگی مواجه شده و ونگر مجبور شد در دیدار برابر ساندرلند از متئو فلامینی استفاده کند. اکنون هم که نوبت به کاسورلا، یکی دیگر از هافبک‌های خوب آرسنال رسید تا او هم مصدوم شود. ونگر در دیدار اخیر تیمش از آرون رمزی در پست کاسورلا استفاده کرد که اتفاقا خوب ظاهر شد و یک گل زد و یک پاس گل هم داد.

ستاره دیگر آرسنال که دیدار برابر نورویچ آسیب دید، الکسیس سانچس بود که البته آسیب دیدگی او زیاد جدی نیست. تیم ونگر بازیکنان آسیب دیده دیگری مثل تئو والکات، جک ویلشر و دنی ولبک را هم دارد. با توجه به آنکه فلامینی و رمزی هم زیاد مصدوم می‌شوند، به نظر می‌رسد آرسنال چاره‌ای جز جذب بازیکن در فصل جابه‌جایی زمستانی ندارد. در غیر این صورت در ادامه فصل به مشکل خواهد خورد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس