کد خبر 628528
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

فرشید طالبی فوتبالیست تیم سپاهان نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته و می توان گفت که «نفس شیرین» با وجود برخورداری از بازیگران مختلف در ابعاد گوناگون به خوبی می تواند مخاطب را جذب کند.

به گزارش مشرق، داریوش بابائیان نیز به عنوان مدیر پروژه سریال " نفس شیرین" در گفت و گویی که چند روز پیش با میزان داشت از پخش این سریال تلویزیونی از یکی از شبکه های سیما درماه محرم خبر داد. سیامک خواجه وند کارگردان و کیان بابائیان تهیه کننده این سریال است که گفت و گو با داریوش بابائیان را در متن زیر می خوانید:

 حضور یک فوتبالیست در سریالی برای ماه محرم +عکس
داریوش بابائیان کارگردان سینما و مشاور پروژه سریال تلویزیونی " نفس شیرین"  گفت: سریال "نفس شیرین" هم اکنون در مرحله تصویربرداری است و 60 درصد از مرحله فیلمبرداری را پشت سر گذاشته ایم.

وی ادامه داد: این سریال به موضوع اهدای عضو و آموزش‌هایی در این رابطه می پردازد تا اگر فردی علاقه مند بود که در چنین فعالیت خداپسندانه ای شرکت کند، بداند که چگونه باید برای انجام این فعالیت اقدام کند.

 حضور یک فوتبالیست در سریالی برای ماه محرم +عکس
بابائیان تصریح کرد: تمامی بازیگران به جز "عنایت بخشی" جلوی دوربین رفته اند که این هنرمند نیز به زودی جلوی دوربین حاضر می شود.

مشاور پروژه سریال "نفس شیرین" در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: همچنین فرشید طالبی فوتبالیست کشورمان نیز دراین سریال به ایفای نقش پرداخته و می توان گفت که "نفس شیرین" با وجود برخورداری از بازیگران مختلف در ابعاد گوناگون به خوبی می تواند مخاطب را جذب کند.

 حضور یک فوتبالیست در سریالی برای ماه محرم +عکس
بابائیان افزود: به طور کلی این سریال بسیاری از مسیرها را طی می کند تا به موضوع اصلی برسد. 

وی همچنین توضیح داد: تا دهمین روز از مهرماه فیلمبرداری سریال "نفس شیرین" ادامه دارد و پس از اتمام تصویربرداری و با آغاز ماه محرم این سریال هر شب روی آنتن می رود.

این کارگردان تصریح کرد: "نفس شیرین" برای سیما فیلم تولید می شود و در مورد شبکه پخش کننده آن سیما فیلم تصمیم می گیرد.

 حضور یک فوتبالیست در سریالی برای ماه محرم +عکس
بابائیان خاطرنشان کرد: سریال تلویزیونی "نفس شیرین" به کارگردانی سیامک خواجه بند و تهیه کنندگی کیان بابائیان و با بازی هنرمندانی همچون علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخر الدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان ، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا و مهوش وقاری در حال تولید است.

امیدواریم با پخش سریال هایی تأثیرگذار از جمله "نفس شیرین" و آثاری مشابه "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" شاهد تغییر برخی از رفتارهای اجتماعی نامناسب در جامعه امروز باشیم.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس