کد خبر 628357
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

مهاجم پیشین استقلال گفت که مهاجمان تیم ملی در بازی با چین ضربات آماتورگونه می‌زدند.

به گزارش مشرق، علی موسوی درباره تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر چین گفت: به نظر می‌رسید از ابتدای بازی بازیکنان تیم چین از لحاظ روحی و روانی در شرایط مساعدی قرار نداشتند و دلهره در چهره‌ آنها نمایان بود. در زمانی که چین خودش را باخته بود می‌توانستیم با اضافه کردن یک مهاجم به گل برسیم و بازی را ببریم اما چینی‌ها کم‌کم به خودشان آمدند و بازی نسبتاً خوبی ارائه کردند.

وی افزود: با این حال نتیجه مساوی برای ما ایده‌آل بود. هر چند این بازی در حد انتظار ما نبود و اگر می‌خواستیم، می‌توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. اگر تیم ایران با همین روند به کار خود ادامه دهد، یعنی در خانه خود حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کند و در خانه حریفان مساوی بگیرد بسیار خوب است و می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

مهاجم پیشین استقلال درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی اظهار داشت: به نظر من نقطه قوت ما در دفاع ما بود. بازیکنان خط دفاعی به خوبی جمع می‌شدند و با هم هماهنگ بودند. اما در خط حمله بازیکنان ما ضربات نهایی را بسیار آرام می‌زدند. در این بازی از جناحین سانترهای خیلی خوبی برای مهاجمان ما فرستاده شد ولی ضربات آنها آماتور گونه بود. با کمی دقت بیشتر می‌توانستیم به گل برسیم و بازی را ببریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید علوی ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    یاد ضربات آماتورگونه ی جنابعالی در بازی سرنوشت با ملوان در لیگ اول افتادم که نهایتاذمنجر به باخت استقلال به ملوان و قهرمانی پرپولیس و شوکه شدن هوادارا و مبهوت و معزول شدن بنده خدا منصورخان شد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس