کد خبر 628280
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

سرمربی تیم ملی فوتبال چین مدعی شد، داور در دیدار این تیم مقابل ایران پنالتی شاگردانش را نادیده گرفته است.

سرمربی چین: داور پنالتی ما را اعلام نکردبه گزارش مشرق، گائو هونگ‌بو در نشست خبری پس از دیدار چین - ایران که به نتیجه تساوی انجامید، گفت: ما در این دیدار با حریف قدرتمندی بازی کردیم که به لحاظ فیزیک بدنی، برتر از ما بودند. این را در نیمه اول می‌توانستیم ببینیم، زیرا ایران از نظر برتری فیزیکی بهتر عمل کرد.

وی ادامه داد: خودمان را برای این بازی به‌خوبی آماده کرده بودیم و سعی داشتیم با استفاده از چهار دفاع که سیستم مرسومی در چین و سطح بین‌المللی است، بازی کنیم اما دلیل اینکه در جریان بازی با پنج مدافع،‌ دفاع می‌کردیم به‌خاطر قدرت بالای ایران در زمان حمله بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین افزود: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم که در طول 90 دقیقه تلاش زیادی داشتند و حتی بیشتر از توان خود جنگیدند. به‌هرحال باید مسیر درست را پیدا کنیم و با قدرت به جلو برویم.

هونگ‌بو در مورد مصدومیت ژنگ چنگ گفت: اطلاعی که در حال حاضر داریم این است که از ناحیه لیگامنت آسیب دیده و مصدومیتش جدی به‌نظر می‌رسد.

این مربی چینی تصریح کرد: داور در دقایق پایانی بازی باید یک پنالتی به سود ما می‌گرفت، اما این کار را انجام نداد. به‌هر حال سعی داشتیم از نقطه ضعف ایران استفاده کنیم و با تکیه بر کارهای تاکتیکی و نقاط قوت‌مان به دروازه حریفان حمله کنیم. شکست در بازی مقابل کره‌جنوبی ناامیدکننده بود، ولی در بازی دوم مقابل ایران نشان دادیم که پیشرفت کردیم.

هونگ‌بو گفت: تیم ملی چین در تمرینات خیلی خوب بود و به‌عنوان مربی از تیمی که ساختم رضایت کامل دارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    این تیم ملی ایران به همه چی شبیه هست الا تیم آقای کی روش! این همه لیگ رو تعطیل کردید برای این تیم؟ یک تیم لیگ برتری بهتر از این تیم می تونست جلوی چین بازی کنه و براحتی چند گل در همان نیمه اول بزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس