کد خبر 628116
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه توافق‌نامه FATF نشان‌دهنده وجود اراده‌هایی در دولت برای نقض اقتدار و عزت کشور است گفت: اگر دولت این توافق‌نامه را منتفی نکند مجلس آن را پاره خواهد کرد.

عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار کرد: توافق‌نامه FATF برخلاف منافع و مصالح کشور است و مجلس شورای اسلامی با حساسیت موضوع منتفی شدن آن را دنبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: این توافق‌نامه عزت کشور را زیر سئوال خواهد برد و در صورت تحقق آن یکی از ننگین‌ترین توافق‌نامه تاریخ خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مبانی اصولی انقلاب اسلامی استقلال است و به هیچ‌عنوان نباید اجازه داد با توافق‌نامه‌های تحقیرآمیز این چنینی استقلال و عزت انقلاب به تاراج برود.

کعبی افزود: اگر دولت بحث این توافق‌نامه را خود منتفی نکند مجلس دهم خود راسا با حرکتی انقلابی این توافق‌نامه را پاره خواهد کرد.

وی اظهار داشت: انتظار مردم از دولت یازدهم تقویت عزت و اقتدار کشور است که متاسفانه بحث توافق‌نامه FATF نشان‌دهنده وجود اراده‌هایی در دولت برای نقض اقتدار و عزت کشور است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توافق‌نامه FATF اجازه می‌دهد کشورهایی که برای دشمنی و نابود کردن انقلاب از هیچ اقدامی در 37 سال گذشته دریغ‌ نکرده‌اند به هر شکلی از انقلاب و کشور انتقام بگیرند و ما در مقابل آنها فقط باید نظاره‌گر باشیم که این لکه ننگی در تاریخ خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم قطعا منتظر اقدام انقلابی مجلس دهم در رد قاطعانه این توافقنامه ننگین باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    دمت گرم گل گفتی لطفا جلوی دولت در اجرای FATF رو بگیرید
  • جانباز دفاع مقدس ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    زنده باد نماینده ابادان وامثال او من قمی هستم ایکا ش نمایندگان قم بخصوص اقای امیرابادی ولاریجانی جز سکوت وتماشا چیز دگه ای هم بلد بودن درباره ترکمنچای 2 وحقوقای نجومی فقط باسکوت مصلحتی وتماشا وقت خودرو میگذرونن اما خدا شکر که اقای ذوالنور درمورد اظهارات اشجع المسئولین -اقای هاشمی-چندقدمی بانهایت احتیاط ودس بعصا پیمودن-واقعا شما مجلسیها نمیدونید منظور وهدف اقای هاشمی ودولت تدبیر ازین قراردادها واین حرفا ...... ازشما نمایندگان ملت تقاضای عاجزانه دارم گروه تحقیقی به تا یید رهبری تشکیل دهید تامعلوم شوددرپشت درهای جلسات مذاکرات هسته ای چه گذشته وکدخدا ی خودخانده چه قولی به اقایان داده وبالعکس-نشود روزی چشم بازکرده ببنیم همه خون شهدا معامله شده وایران را ..... بعدازمرگ سهراب
  • دهدشتی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    ای ول به غیرتت عامو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس