کد خبر 627915
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

نیروهای مقاومت پس از آزادسازی دانشکده های نظامی در جنوب حلب پیشروی خود را به سمت خان طومان ادامه می‌دهند.

 به گزارش مشرق، رزمندگان مقاومت روز گذشته (دوشنبه) در ادامه درگیری‌های حلب سوریه، بر تپه «الاصفر» واقع در حومه جنوبی حلب مسلط شدند.
 پیشروی نیروهای مقاومت به سمت خان طومان +عکس

دو روستای مهم «معراتا» و «العلم» واقع در حومه جنوب حلب نیز با حمله غافلگیرانه رزمندگان مقاومت از تروریست‌های تکفیری عضو اتاق عملیات "جیش الفتح" رها شدند.

نیروهای ویژه مقاوت حملات روز یکشنبه خود علیه مواضع تروریست‌ها در خان طومان را افزایش دادند و موقعیت خود در انبار تسلیحات این شهرک راهبردی را تثبیت کردند.

در حال حاضر، تمامی راه‌های ارتباطی به شهر حلب جهت امدادرسانی و کمک‌های غذایی به تروریست‌های «جیش الفتح» مسدود شده است.پیشروی نیروهای مقاومت به سمت خان طومان +عکس

یگان موشکی مقاومت با به خدمت گرفتن موشک‌های هدایت شونده، یک دستگاه خودروی BMP، یک خودروی حامل تیربار 57 میلیمتری و یک نفربر متعلق به تروریست‌های تکفیری را در نزدیکی خان طومان منهدم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • EHSAN ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام ..آقا تورو خدا از شهدای جدیدی که در راه این فتح بزرگ شهید شدند هم مطلب بگذارید ...شهدای کرمانشاهی مدافع حرم ..حاج اکبر نظری و حاج حسین علیخانی ...همین دیشب و امروز صبح غریبانه در راه دفاع از حریم اهل بیت عباس وار جتگیدند و به آرزوی حقیقی مردان عالم یعنی شهادت ، رسیدند
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    احسنت بر احسان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس