کد خبر 627837
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۹

مشهد ـ قطار کرمان-مشهد که ظهر دوشنبه به سمت مشهد حرکت کرد نزدیکی ایستگاه سیریز دچار نقص فنی شد و این اتفاق مسافران را سردرگم کرد.

به گزارش مشرق، قطار مسافربری معمولی کرمان ـ مشهد که ظهر دوشنبه ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه کرمان را به مقصد مشهد ترک کرد، نزدیک ایستگاه زرند دچار نقص فنی شد و دیزل آن خاموش شد.

یکی از مسافران داخل قطار، در گفتگوی تلفنی با مهر، اظهار کرد: پس از توقف یک ساعته قطار در نزدیکی ایستگاه سیریز ماموران قطار گفتند که دیزل از کار افتاده است و باید تعمیر شود.

وی با بیان اینکه سیستم تهویه قطار هم قطع شده و شدت گرمای داخل قطار مردم را اذیت می‌کند، ادامه داد: شدت گرما آنقدر زیاد است که دو نفر از مسافران که خانم بودند با مشکل تنفسی و گرمازدگی مواجه شدند و آن ها را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

این مسافر با اشاره به اینکه یدک کش قطار را تا ایستگاه بافق رسانده، افزود:‌ ساعت ۲۱ به ما گفتند که یک دیزل یدک کش از طبس حرکت کرده تا به بافق بیاید و از همه بدتر اینکه وجود بچه‌های کوچک در داخل قطار بسیار آن ها را اذیت می‌کند.

 وی بیان کرد: تعدادی از مسافران با رئیس قطار درگیری لفظی کردند و ماموران نیروی انتظامی در صحنه حاضر شدند و در حال حاضر مردم روی محوطه ایستگاه سردرگم هستند.

یکی از مهمانداران قطار عنوان کرد: وظیفه ما رسیدگی به مسافران است و از نظر فنی قطار هیچ اطلاعی نداریم. 

وی ادامه داد: برق قطار قطع است و از برق اضطراری که فقط تعدادی لامپ‌ را روشن می‌کند، استفاده می‌کنیم.

 مهماندار قطار افزود: دیزل از طبس راه افتاده است و برای کشیدن قطار تا ساعتی دیگر می‌رسد.

گفتنی است این قطار متعلق به شرکت جوپار و دیزل آن از نوع آلمانی و تک دیزل است و حتما پس از خراب شدن باید یدک‌کش و دیزل کمکی در محل حضور یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    بازم خوبه قطاره وگرنه اگه هواپيما بود كه الان ...
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    بازم خوبه قطاره وگرنه اگه هواپيما بود كه الان ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس