کد خبر 590957
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

معاون شرکت راه آهن با اشاره به ارزش ۲ میلیارد یورویی فاینانس قطار برقی تهران-مشهد، گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد.

به گزارش مشرق، در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار برقی تهران-مشهد، گفت: ما امیدواریم با اقداماتی که انجام شده است، مطابق با زمانبندی این پروژه در ۴ سال آینده به اجرا برسد.

وی با بیان اینکه پروژه برقی کردن قطار تهران-مشهد در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد، افزود: این پروژه برای اجرا مشکلی ندارد و مشغول کار فرآیند قرارداد و اجرایی شدن آن هستیم و در حال حاضر طرح مطالعاتی آن شروع شده است.

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن با اعلام اینکه این یک پروژه بزرگ است که تامین مالی زیادی نیاز دارد، اظهار داشت: فعلا در حال انجام فرآیندهای تامین مالی هستیم و تیم پیمانکار داخلی و خارجی مطالعات را آغاز کرده‌اند.

محمدزاده، رقم فاینانس این پروژه را ۲ میلیارد یورو اعلام کرد و افزود: به دلیل اینکه پروژه اعتبار زیادی نیاز دارد، از ابتدا با مشکل تامین مالی روبرو شد و در یک دوره این موضوع مطرح شده بود که به صورت BOT به اجرا برسد اما بازهم به این روش با مشکل مالی روبرو شدیم.

وی اظهار داشت: برنامه های جدیدی برای تامین مالی طرح شده است و امیدواریم با گشایش‌هایی که در فاینانس اتفاق افتاده است، این پروژه به زودی کلید بخورد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    کاری کنید انتقال تکنولوژی صورت گیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس