کد خبر 627694
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اعلام این موضوع که بحران مهاجران یک مشکل اروپایی نیست؛ از طرح جدید این اتحادیه در خصوص ریشه های اصلی بحران مهاجران در جهان خبر داد.

 به گزارش مشرق، به نقل از اسپوتنیک، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی از ارائه طرح جدید این اتحادیه در خصوص بحران مهاجران در جهان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این باره اعلام کرد: اتحادیه اروپا هفته آینده طرحی را ارائه خواهد کرد که به ریشه های اصلی بحران مهاجران در جهان خواهد پرداخت.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه افزود: این طرح به صورت ابداعی به سرمایه گذاری خارجی با هدف مهار دلایل بحران عمیقی که اکنون درباره مهاجران شاهد آن هستیم؛ خواهد پرداخت.

وی که در جمع سفراء کشورهای اروپایی سخنرانی می کرد، ادامه داد: در این طرح به وضوح نشان داده می شود که بحران کنونی مهاجران یک مشکل اروپایی نیست؛ بلکه یک چالش جهانی است.

اظهارات موگرینی در حالی بیان می شود که از سال ۲۰۱۳ و با آغاز درگیری میان گروه های تروریستی با دولت سوریه، برخی کشورها به ویژه ایران درباره تبعات گسترش حمایت های غرب از تروریست ها هشدارهای لازم را داده بودند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس