کد خبر 627487
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دعوت 'جولی بیشاپ' وزیر امور خارجه استرالیا به کانبرا سفر می کند تا نخستین نخست وزیر این رژیم باشد که به سرزمین کانگوروها سفر کرده است.

 به گزارش مشرق، تارنمای روزنامه 'سیدنی مورنینگ هرالد' نوشت وزیر خارجه استرالیا که در یک سفر کاری سه روزه در سرزمین های اشغالی بسر می برد امروز دوشنبه این سفر را پس از دیدار با 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر و 'دووین ریولین' رییس جمهوری رژیم صهیونیستی و بازدید از موزه هولوکاست به پایان می رساند.

وی در بخشی از این سفر با 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم اشغلگر قدس دیدار و دو طرف در خصوص موضوعات مختلف از جمله مناسبات دوجانبه، مذاکرات صلح خاورمیانه و کمک های استرالیا به فلسطین مذاکره کردند.

وزیر امور خارجه استرالیا در این دیدار با تاکید بر تعهد دولت استرالیا به رژیم صهیونیستی، از نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس دعوت کرد اوایل سال آینده میلادی به استرالیا سفر کند.

'بنیامین نتانیاهو' نیز در این دیدار از تلاش های جولی بیشاپ برای توسعه مناسبات دو جانبه تقدیر کرد و دوستی دولت استرالیا با رژیم اشغالگر قدس را ستود.

نتانیاهو قرار بود ماه جولای سال 2014 میلادی سفری کاری به استرالیا داشته باشد اما این سفر در لحظات پایانی لغو شد.

روزنامه 'اورشلیم پست' نیز گزارش داد 'ریولین' رییس جمهوری رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه استرالیا از لغو سفرش به استرالیا در ماه مارس امسال به دلیل سفر به روسیه و دیدار با 'ولادیمیر پوتین' رییس جمهور روسیه ابراز تاسف کرد و گفت که امیدوار است در آینده امکان این سفر فراهم شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس