کد خبر 627355
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در صورتی که بتوانیم چین را در خانه‌اش شکست دهیم 50 درصد راه صعود به جام جهانی طی می‌شود.

به گزارش مشرق، حشمت مهاجرانی در مورد دیدار روز سه‌شنبه تیم ملی با چین گفت: در دیدار با قطر سه امتیاز گرفتیم هر چند از نظر کار تیمی اشکالاتی داشتیم اما چین به مراتب قوی‌تر از قطر است و در خانه خودش هم بازی می‌کند. فوتبال چین در چند سال اخیر پیشرفت محسوسی داشته و اگر بخواهیم مقابل چین با همان روشی که در دیدار با قطر بازی کردیم حاضر شویم کارمان سخت می‌شود و آینده‌ای نامفهوم پیش روی ما خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط بازی با قطر برای ما تکرار نشود. به هر حال مربی تیم ملی و بازیکنان قطعا فیلم آن مسابقه را دیده‌اند. خودشان به وضعیتی که در آن بازی رقم خورد اشراف کامل دارند. من معتقدم اگر چین را در خانه‌اش شکست دهیم 50 درصد راه صعود به جام جهانی هموار خواهد شد و نیمی از راه را طی کرده‌ایم هر چند گرفتن مساوی هم در چین می‌تواند موفقیت برای ما تلقی شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: هر تیمی که بخواهد به جام جهانی صعود کند باید از تیم ایران عبور کند که عبور از تیم ملی ما کار ساده‌ای نخواهد بود.

مهاجرانی در مورد بی‌نظمی نیمکت تیم ملی ایران در بازی با قطر گفت: کارلوس کی‌روش مسئولیت  نیمکت تیم ملی را بر عهده دارد و وقتی نمی‌تواند نیمکت تیم ملی را کنترل کند خیلی بد است. اینکه خودش واکنش‌هایی نشان می‌دهد و دستیارانش هم رفتارهای دیگری می‌کند خیلی بد است و نمی‌توان بی‌اعتنا از کنار آن رد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس