کد خبر 627293
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر می خواستیم از ایران آب معدنی تهیه کنیم باید یک تریلی با خودمان به شن یانگ می آوردیم و این امکان پذیر نبود.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در واکنش به خبرهای یکی دو روز اخیر مبنی بر اینکه آب معدنی های تیم ملی از تهران به چین برده شده گفت: این خبر کاملا تکذیب می شود چرا که نماینده ما از چند روز قبل در شن یانگ  حضور دارد و تمام موارد را زیر نظر داشته است.

او ادامه داد: هیچ مشکلی وجود ندارد و همه مواد غذایی تیم ملی از شن یانگ و با نظارت کادرفنی و سرپرستی و پزشکی تیم ملی تامین می شود. اگر می خواستیم از ایران آب معدنی تهیه کنیم باید یک تریلی با خودمان به شن یانگ می آوردیم و این امکان پذیر نبود.

وی در ادامه با اشاره به حواشی بازی ایران با قطر گفت: باید بازی با قطر را فراموش کرد، هرچند معتقدم در این خصوص از سوی قطری ها بزرگنمایی شد  ولی مهم این است که ما بردیم و در حواشی بوجود آمده هم نقشی نداشتیم.

پیروانی وضعیت فعلی تیم ملی را مناسب توصیف کرد و گفت: تمرین تیم ملی بصورت منظم در زمین دوم ورزشگاه المپیک شن یانگ در حال برگزاری است و برای کسب نتیجه ای ارزشمند به دیدار چین خواهیم رفت.


منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس