کد خبر 627310
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

دومین دیدار تیم ملی ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی را داور اردنی سوت خواهد زد، ادهم ماخادمخ که به همراه دو هم وطن خود بازی تیم های ایران و چین را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، ادهم(آدام) ماخادمح داور اردنی به عنوان داور بازی تیم های ایران و چین معرفی شده است، داور 29 ساله اردنی که از سال 2013 به عنوان داور بین المللی کار خود را آغاز کرد و تاکنون به خوبی از پس قضاوت بازی هایی که به وی سپرده شده برآمده است.


او در این بازی به همراه سه هموطن خود(به عنوان کمک ها و داور چهارم) تیم داوری بازی دوم ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی هستند.

 


او که تاکنون در 32 بازی بین المللی به قضاوت پرداخته است در نشان دادن کارت زرد و قرمز متفاوت عمل کرده است، این داور در راستای جریمه بازیکنان و نشان دادن کارت زرد از داوران دست به کارت محسوب می شود به طوری که در دیدارهای رسمی خود 107 بار به بازیکنان کارت زرد نشان داده است در حالی که بر خلاف این موضوع، ادهم در تمام بازی های خود تنها 5 کارت قرمز به بازیکنان خاطی نشان داده است.


داور دیدار اول ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی، کریشانتا پریرا از سریلانکا بود که نتوانست قضاوت خوبی به نمایش بگذارد.


منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    از قیافش معلومه که می خواد تقلب کنه باید شش دونگ حواسمون باشه نکنه می خواد از چینی ها جانبداری کنه ازین چینی ها واردنی ها هرچی بگی برمیاد من که بهمشون مشکوکم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس