کد خبر 626975
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

روزنامه‌ شانگهای دیلی در گزارشی به ورود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به شهر شن یانگ پرداخت.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از شانگهای دیلی، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی حساس روز سه‌شنبه برابر چین، وارد شهر شن یانگ شده است. بازیکنان ایران روز گذشته (شنبه) اولین جلسه تمرینی خود را در این شهر برگزار کردند.

روزنامه‌ شانگهای دیلی در گزارشی به ورود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به این شهر برای برگزاری دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی اشاره کرد و نوشت: «ایرانی‌ها با تجهیزات زیادی وارد شن یانگ شدند. چمدان‌های زیاد و وسایل گسترده‌ای که ایرانی‌ها داشتند، نشان می‌دهد آنها به کوچک‌ترین جزئیات نیز در محل اقامت خود توجه کردند. حتی نوشیدنی‌ها و غذاهایی که بازیکنان ایران قرار است در کشور چین مصرف کنند نیز از قبل تهیه شده است.»

نکته دیگری که توجه این روزنامه‌ را به خود جلب کرد، اعتماد به نفس بازیکنان ایرانی در بدو ورود به چین بود که روزنامه‌ شانگهای دیلی از آن به عنوان خیال راحت بازیکنان ایرانی از برد یاد کرد و نوشت: «ایرانی ها بدون استرس وارد چین شدند و به نظر خیال آنها برای برد راحت است.»

سردار آزمون، بازیکنی است که این روزها به شدت مورد توجه روزنامه‌های چینی قرار گرفته است. این سایت چینی در این زمینه هم آورده است: «سردار آزمون «مسی ایران» است که گران‌ترین بازیکن فعلی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به شمار می‌رود و می‌تواند تاثیر بالایی در نتیجه‌ بازی روز سه‌شنبه داشته باشد. آزمون هفت میلیون یورویی بازیکنی است که شم بالایی برای گلزنی دارد و به همین خاطر باید کاملا مراقب او بود.»
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    به امید خدا این بازی م میبریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس