کد خبر 626769
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در چین با اضافه شدن دستیار کارلوس کی‌روش کامل شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۱ روز جمعه به وقت تهران، ایران را به مقصد چین ترک کرد و امروز وارد شهر «شن یانگ» شد.

آب و هوای بارانی و شرجی شن یانگ از جمله مسائلی بود که تعجب ملی پوشان را به همراه داشت. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به خاطر خستگی ناشی از پرواز، تمرین نوبت صبح بازیکنان را تعطیل کرد تا ملی پوشان با استفاده از این فرصت به خارج از هتل بروند و به گشت و گذار بپردازند.

مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی که برای تماشای بازی چین با کره جنوبی در اولین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به کره جنوبی رفته بود، امروز به اردوی تیم ملی اضافه شد و با حضورش همه را غافلگیر کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران از معدود بازیکنانی است که در ورزشگاه شن یانگ بازی کرده است. به گفته بیرانوند، وی زمانی که در تیم جوانان ایران عضویت داشت، با این تیم در ورزشگاه شن یانگ به میدان رفته است.

همچنین در شهر شن یانگ بعضی از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام فیلتر است که این مسئله باعث ناراحتی و تعجب بازیکنان تیم ملی شده است!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    وای بیچاره ها اینستاگرام ندارن؟ فدراسیون براشون فیلترشکن بخره.
  • مسعود کامنت ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    همون بهتر که ندارن. مگه آدم زمان کار میتونه تو اینترنت بره. مگر اینکه باور نداشته باشند بازیشون شغلشونه و شغلشونو به بازی بگیرن اگر نه با یه کارگر چه فرقی دارن مگه یه کارگر میتونه تو محیط کار با گوشی وقت بگذرونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس