شام شهادت اما جواد ( علیه السلام ) در فرهنگسرای بهمن ، سالن شهید آوینی همایش مدافعان حرم عقیله بنی هاشم ( علیه السلام ) برگزار گردید.

همایش شهدای مدافع حرم ایرانی و لشکر فاطمیون + تصاویربه گزارش سرویس جهاد و مقاومت مشرق، شايد بايد فصل‌ها بگذرند، سال‌ها پشت هم عوض شوند تا بيشتر با جنبه‌هاي شخصيتي و سبك زندگي شهيدان مدافع حرم آشنا شويم. براي ما كه عادت كرده‌ايم به ديدن حماسه‌آفريني رزمندگان، شايد بهتر است كمي دورتر بايستيم، دقيق‌تر نگاه كنيم تا متوجه كار بزرگ اين شهيدان شويم. زمان، ارزش كار اين مردان بزرگ را بيشتر نشان خواهد داد. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند جامعه اسلامی را به سمت تحقق آرمان‌های مورد نظر امام خمینی (ره) حرکت دهد. در شرایط درگیری‌های منطقه، ایران اسلامی باید در موقعیت کنونی قرار داشته باشد؛ زیرا حفظ این موقعیت، ادامه آرمان قدس است.این بار علاقه‌مندان به ایران اسلامی به عنوان کانون تشیع در خطی مقدم‌تر از مرزها ایستاده و نمی‌گذارند که دشمن به این خط مقدم نفوذ کند. به همین علت، این افراد، حافظان مرز ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلامی هستند.افرادی که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) فعالیت دارند، در واقع تشیع را در منطقه حفاظت کرده‌اند؛ زیرا قرن‌ها شیعه در منطقه پرچم اهل بیت (ع) را برافراشته، اما جریان تکفیری می‌خواهد به کشتار ناموس شیعی اقدام کند.

شام شهادت اما جواد ( علیه السلام ) در فرهنگسرای بهمن ، سالن شهید آوینی همایش مدافعان حرم عقیله بنی هاشم ( علیه السلام ) برگزار گردید. با حضور بیش از هزار نفر از خانواده های شهدا مدافع حرم.

برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد موسوی درچه ای قاری بین المللی کشور آغاز شد.

سخنران ویژه این محفل سردار غلامحسین غیب پرور بود که با خوش آمد گویی به خانواده شهدا جلسه شروع شد. ایشان با بیان اینکه اکنون جوانانی که داوطلبانه به صف اعزام حاضر شدند و جوانانی که در مرزهای خیلی دور از کشورشان با دشمن خصم در جنگ هستند و برخی نیز به شهادت رسیده اند خاطر نشان کردند که اینها همه دم از ولایت دارند و فرزند ولایت هستند.

سردار غیب پرور ضمن قدردانی از خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمیون اذعان کردند : حرکت شهادت طلبانه، این عزیزان و صبر و استقامت خانواده های معززشان را امتداد راه شهدا کربلاست و اجرشان نزد خداوند محفوظ می باشد.

در ادامه این برنامه پرشور که تعداد بسیار زیادی از خانواده های معظم شهدای افغانی و ایرانی حضور داشتند حاضرین با به اهتزاز درآوردن پرچم های کوچک و بزرگ فاطمیون استقامت و ایستادگی خود در برابر همه تهاجمات ابر قدرتها به مرزهای اسلام ناب را اعلام کردند.

و در پایان این برنامه از دو اثر فاخر با موضوع مدافعان حرم نیز رونمایی شد. اول رونمایی از مستند بلند پلاک 33 به تهیه کنندگی محمد صادقی و کارگردانی مهدی غفاری با موضوع نگاهی به زندگی شهید قهرمان عباس آبیاری و دوم رونمایی از سرود ملی فاطمیون که با همکاری سازمان صدا و سیما ساخته شده و آماده پخش می باشد.

در بین برنامه ها هم شعر خوانی زیبای صابر خراسانی با موضوع مدافعان حرم که حس و حال زیبایی را به محفل هدیه داد.

 
در ادامه گزارش تصویری این مراسم از نظرتان می‌گذرد:
 
{$sepehr_album_44293}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • زهره ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    چه عکسهای زیبایی
  • علی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    بنه در این مراسم حضور داشتم برنامه خیلی خوبی بود. خدا تمام ما را با شهدا محشور کند. یاعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس