کد خبر 626666
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید مصاف با چین از دیدار برابر قطر هم دشوارتر خواهد بود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند درباره پیروزی ایران برابر قطر در نخستین بازی مرحله گروهی رقابتهای انتخابی جام جهانی اظهار کرد: خدا را شکر از یک دیدار مشکل توانستیم به سه امتیاز برسیم و شرمنده هواداران نشدیم. فکر می کنم هواداران هم مزد زحمات و تشویق‌هایشان را گرفتند و خوشحال به خانه برگشتند.

وی افزود: بازی خیلی سنگینی بود. قطر آمده بود تا هر طور شده از تهران با امتیاز به دوحه برگردد. تیم قطر از جام ملتها تغییر زیادی کرده و فکر می کنم حدود 20 بازیکن جدید نسبت به آن زمان به این تیم اضافه شده بود. آنها می خواهند هر طور شده یکی از سهمیه های آسیا را بگیرند و به همین خاطر بازیکنان دو ملیتی زیادی را به خدمت گرفته و به همین خاطر می شود اسم این تیم را منتخب قاره ها هم گذاشتند.

بیرانوند با بیان اینکه تیم قطر می تواند حریفی سرسخت برای دیگر رقبای ایران باشد، گفت: قطر تا دقیقه 93 جلوی این همه تماشاگر بازی خوبی ارائه کرد. آنها می خواستند هر طور شده از ما امتیاز بگیرند اما خدا را شکر که توانستیم آنها را شکست دهیم.
او با قدردانی از حمایت هواداران در بازی برابر قطر گفت: هواداران پنج شنبه برای ایران سنگ تمام گذاشتند. ما دو، سه ساعت قبل از آغاز بازی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتیم متوجه حمایت پرشور هواداران شدیم. آنها در طول بازی خیلی پرشور از ما حمایت کردند و مطمئن هستم در بازیهای خارج از خانه چه آنهایی که در بازی با قطر به ورزشگاه آمدند و چه آنهایی که در خانه از تلویزیون به ما انرژی دادند، برای موفقیت تیم ملی دعا می کنند و ما با اتکا به همین دعا وارد زمین می شویم.
دروازه بان تیم ملی درباره وقت کشی بازیکنان قطر در طول بازی هم گفت: این شیوه بیشتر تیمهای کشورهای عربی است. به هر حال بازی برابر تیم نخست رده بندی آسیایی فیفا آن هم در خانه جلوی این همه تماشاگر کار بسیار سختی است. البته داور در نیمه دوم وقت اضافی خوبی گرفت و ما توانستیم در دقایق اضافی کار را تمام کنیم.

بیرانوند با اشاره به سفر تیم ملی به چین گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که فدراسیون فوتبال اندیشید تیم ملی با پرواز اختصاصی به چین سفر کرد که این اتفاق خوبی بود. امیدوارم با انجام تمرین ریکاوری امروز آماده بازی خیلی سخت برابر چین شویم.
او با تمجید از عملکرد چین برابر کره جنوبی گفت: بازی چین برابر کره جنوبی را تماشا کردیم. آنها بازی خوبی انجام دادند و این نشان می دهد فوتبال چین با سرمایه گذاری انجام شده و استخدام بازیکنان خوب اروپایی در باشگاهها مسیر درستی را طی می کند و می خواهد پیشرفت کند. مطمئنا بازی سختی برابر چین خواهیم داشت، حتی سخت‌تر از دیدار برابر قطر. امیدوارم که بتوانیم با اتحاد ایجاد شده به هدفمان از این بازی دست پیدا کنیم.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس