وب سایت‌های متخصص در رصد پرواز هواپیماهای نظامی، از پرواز هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز پایگاه نظامی«حمیمیم» سوریه خبر دادند که نیروهای روسیه در آن مستقر هستند.

به گزارش مشرق، منابع خبری آگاه از پرواز هواپیمای آمریکایی «P-8A» بر فراز پایگاه هوایی «حمیمیم» سوریه که نیروهای روسیه در آن مستقر هستند، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، سایت‌های اینترنتی غربی که حرکت هواپیماهای نظامی را رصد می‌کنند، اعلام کردند که این هواپیمای آمریکا طی عملیات تجسس خود در دریای مدیترانه بر فراز پایگاه هوایی حمیمیم سوریه واقع در شمال غرب سوریه و بر فراز بندر طرطوس سوریه پرواز و از این پایگاه جاسوسی کرده است.

این منابع اعلام کردند که پرواز هواپیماهای جاسوسی آمریکا طی این مدت در سوریه و نزدیکی مرزهای روسیه واقع در منطقه بالکان و خاور دور زیاد شده  است و هواپیماهای جاسوسی "RC-135" آمریکا طی 4 ماه گذشته بیش از 60 بار به مرزهای استان لنینگراد نزدیک شده‌اند.

پایگاه نظامی حمیمیم در استان طرطوس واقع شده است و جنگنده‌ها و هواپیماهای نظامی روسیه از آن برای حمله به مواضع تروریست‌ها در سوریه استفاده می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    این مطلب صحت نداره ... اس 400 اونجاست بابا ، این حرفها چیه ....p8 گنده از 500 کیلومتری ره گیری میشه ، رادارگریزهاش گیرن چه برسه به این ...
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    مگه روسیه میخواد بخاطر سوریه هواپیمای امریکایی رو ساقط کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس