عضو حزب منحله مشارکت می‌گوید، روحانی به تنهایی بار دولت را به دوش می‌کشد و دولت فاقد چابکی است.

به گزارش مشرق، علی تاجرنیا در آرمان نوشت: احساس می‌شود که باورهای بدنه دولت و حتی نزدیکان آقای رئیس جمهور در مسائل مختلف سیاسی و فرهنگی، یا با باورهای رئیس جمهور متفاوت است یا میزان دفاع این نزدیکان از باورهای دولت راضی کننده نیست. این بسیار مهم است که همه اعضا و اجزای دولت به اهداف آن باور داشته باشند. نباید اجازه داد اشتباهی که در دولت آیت‌الله هاشمی رخ داد، در دولت آقای روحانی تکرار شود. در دولت سازندگی، آقای هاشمی بار بسیاری از مسائل سیاسی را بر دوش می‌کشیدند. این امر منجر به آن شد که در دوره دوم، دولت سازندگی به لحاظ سیاسی و اجرایی ضعیف شد.
 
وی می‌افزاید: باید به رونق اقتصادی شتاب بیشتری داده شود. دولت باید آگاه باشد که مسائل اقتصادی می‌تواند به پاشنه آشیل بدل شود. مردم توقع کارآمدی از دولت دارند و کارآمدی دولت، درحوزه‌های مختلف و به ویژه مباحث اقتصادی و معیشتی مورد توجه است.
 
تاجرنیا نوشت: بدنه اجرایی دولت، با وجود آنکه با تجربه محسوب می‌شود اما پیر است. این بدنه پیر، چابکی و نشاط لازم را برای پیاده کردن اهداف دولت ندارد.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    این که دولت بانشاط وچابک نیست مسعولیت اولش متوجه اقای روحانی ودر درجه دوم نمایندگان مجلس با این رای اعتمادشون مثلا کاظم جلالی میگفت دولت باتجربه خوبه مگر ما کلاس اکابر مخوایم باز کنیم که وزرای جوان بیاریم حالا کاظم خان کلاس پیر مردها بهتون حال داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس