کد خبر 626281
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

«گادی شمانی» ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که ما به قهرمانان پیشرو در اشغالگری در جهان تبدیل شده ایم و هنر ما تنها اشغالگری است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، فرمانده بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اذعان کرد که ما به قهرمانان پیشرو در اشغالگری در جهان تبدیل شده ایم و هنر ما تنها اشغالگری است.

بر اساس این گزارش ژنرال «گادی شمانی» فرمانده بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتش که خشم مقامات سیاسی اسرائیلی را به همراه داشت، از زمان خدمت خود به عنوان فرمانده مرکزی ارتش اسرائیل در کرانه باختری صحبت  کرد و خود را  «ژنرال اشغالگری» خطاب کرد.

شمانی تصریح کرد: ما قهرمانان جهانی اشغالگری هستیم و چنان در این راه پیشرفت کرده ایم که آن را به شکلی از هنر درآورده ایم.

این مقام سابق نظامی تاکید کرد همانگونه که فلسطینیان هیچگاه اشغالگری بی پایان را نمی پذیرند، اسرائیل نیز هیچگاه منافع خود را که در اشغالگری است، از بین نمی برد.

این ژنرال صهیونیستی در اظهاراتش همچنین مدعی شد: کشورهای منطقه خواهان برقراری کامل روابط با اسرائیل هستند ولی تا زمانی که مسئله فلسطین حل نشود پیش قدم نمی شوند. اسرائیل باید با برقراری روابط خود با کشورهای مختلف به ویژه آمریکا، در معادلات منطقه ایی تاثیر گذار باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    این یعنی عذاب وجدان عذاب وجدان از جنایت ها و کشتارهای مردم بیگناه
  • قریشی ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    البته کشورهای منطقه و ملتهایشان هیچگاه خواهان برقراری ارتباط با صهیونیستها نیستند بلکه تعدادی از سیاستمداران و رهبران بزدل و لامذهب کشورهای اسلامی هستند که آغوش باز کرده اند . مرگ بر همه صهیونیستها
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    ما عاشق مبارزه با صهیونیستها هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس