کد خبر 626159
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

رئیس جمهور سوریه: آنچه بیشتر باعث ترس و نگرانی غرب می شود اصول، تعلّقات ملی و پایبندی به هویت است.

 به گزارش مشرق، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با اعضای هیئت دبیر خانه اتحادیه بین المللی سندیکاهای کارگران عرب، برنقش مهم سازمان های مردم نهاد در این برهه حساس از تاریخ منطقه تأکید کرد.
 
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، در دیدار هیئتی از دبیرخانه اتحادیه بین المللی سندیکاهای کارگران عرب به ریاست غسان غسان دبیر کل این اتحادیه با بشار اسد، نقش مربوط به سندیکاها و سازمان های مردم نهاد به خصوص در سایه بحران های کشورهای عربی بررسی شد. بشار اسد در این دیدار که دیشب انجام شد تأکید کرد سندیکاها و سازمان های مردم نهاد در کشورهای عربی که سطح بالایی از هوشیاری و آگاهی را از خود نشان دادند در این مرحله حساس از تاریخ منطقه، نقش مهمی ایفا می کنند.
 
وی خاطر نشان کرد  آنچه بیشتر باعث ترس و نگرانی غرب می شود اصول، تعلّقات ملی و پایبندی به هویت است و سازمان های مردم نهاد باید نمونه ای کامل از پایبندی به هویت باشند زیرا این سازمان ها، نمایندگان واقعی ملت های عربی هستند.
 
اعضای هیئت دبیرخانه اتحادیه بین المللی سندیکاهای کارگران عرب نیز تأکید کردند  این اتحادیه در راه کرامت انسانی ملت های عرب و دفاع از حقوق آنها مبارزه می کند از این رو در مقابله با جنگ وحشیانه و تروریستی در کنار مردم سوریه ایستاده است زیرا این مردم در خط مقدم رویارویی هستند و هر جنگی که مردم سوریه را هدف قرار دهد در حقیقت همه ملت های عربی را هدف قرار داده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس