کد خبر 626085
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های دولت در حوزه اشتغال‌زایی ضعیف بود، به‌گونه‌ای که عملکرد دولت در رفع معضل بیکاری مردود است.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور در حاشیه بررسی راهکارهای رفع معضل بیکاری اظهار داشت: بزرگ‌ترین معضل در ایران اسلامی، بیکاری جوانان است و حجم بالایی از جوانان تحصیل‌کرده در کشور جویای کار هستند.

وی با تأکید بر اینکه بیکاری جوان معضلی بوده که هنوز از چهره کشور پاک نشده است، تصریح کرد: دولت قبل و دولت تدبیر و امید نتوانستند با راهکارهای مختلف این آسیب اجتماعی را برطرف کنند.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بحث رفع معضل بیکاری مردود است، اضافه کرد: متأسفانه سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در حوزه اشتغال‌زایی ضعیف بوده است و نتوانسته کاهشی در این زمینه ایجاد کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این جمله مقام معظم رهبری که «من از بیکاری جوانان شرمنده‌ام»، باعث تأسف برای مسؤولان و دولت‌مردان است.

قاضی‌پور با بیان اینکه چرا باید با ضعف مسؤولان، مقام معظم رهبری خود را شرمنده جوانان بدانند، تصریح کرد: من برای فعالان اقتصادی و حوزه اشتغال متأسف هستم.

وی با تأکید بر اینکه دولت گامی راسخ و محکم در رفع معضل بیکاری برنداشته است، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید شاید قدم‌هایی در حوزه اشتغال‌زایی جوانان برداشته؛ ولی این قدم‌ها، بسیار کوچک و محدود بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز صنعتی در کشور زیرساخت افزایش درصد بیکاری در جامعه و سدی محکم برابر رونق اشتغال‌زایی بوده است و هر روز هم به شمار و تعداد کارخانه‌ها و مراکز صنعتی تعطیل اضافه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس